marți, 10 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 10 Decembrie 2013

O blonda, la cabina de la baza partiei :
- Buna ziua, pot sa-mi las si eu silicoanele aici ?
- Da' ce-ati patit ?
- Pai, scrie mare pe afis: INTERZIS CU SANII PE PARTIE !
____

- Nu va suparati, cum ajung la gara?
- Tineti drumu asta, treceti de ultima casa, apoi paduricea, si peste un kilometru, ati ajuns.
- De ce ati pus-o asa departe de sat?!
- Pai, ne-am gandit s-o punem mai aproape de linia ferata.
____

Scrisoare pentru Mos Craciun:
"Draga mosule, imi doresc un cont cat mai gras in banca si o talie cat mai subtire...
Ai grija, draga mosule, sa nu le inversezi ca anul trecut..."
____

- Stateam in pat cu sotia mea zilele trecute. I-am soptit in ureche: “Am sa te fac cea mai fericita femeie din lume”. Ea mi-a soptit inapoi: “Am sa iti duc dorul”.
____

La pisoar, n-o scutura mai mult de 3 ori.
De la a 4-a le impozitează Ponta.
____

Gafa! Presedintia Romaniei a trimis condoleante familiei lui Nelson Mondialu in loc de Nelson Mandela.
____

- As vrea sa cumpar niste mere pentru soacra mea. Sunt stropite cumva cu substante toxice?
- Nu, nu sunt stropite, va trebui sa le stropiti Dv.
____

Ponta a citit articolul "Cum să faci bani din blog" şi scrie de zor articolul "Cum să impozitezi banii din blog".
____

Prima regulă a sexului, pe timp de iarnă: cui îi curge nasul, stă dedesubt.
____

Dacă îi reproşezi femeii nişte kilograme, ea o să-ţi reproşeze nişte... centimetri
____

”Ghiță Ciobanul vinde brânză la negru!!!”
Au zis sătenii din Jina după ce l-au văzut pe Cabral la stână.
____

Ca să fii vânător de fantome îți trebuie prezență de spirit.
____

Revoluţie în domeniul fizicii! Cercetătorii ardeleni au inventat încetinitorul de particule!
____

Conferinta internationala de fizica cuantica a avut ca invitati si un grup de constructori romani de autostrazi. Savantii i-au rugat pe conationalii nostri sa-i invete si pe ei cum sa opreasca timpul in loc.
____

Discutie intre doua papusi Barbie
- Fata, daca ne fac astia mai slabe, o sa aratam ca Bianca Dragusanu !
____

Coșarul, cel mai bun prieten al lui Moș Crăciun.
____

Alertă de grad zero de la Patriarhie:
“Atenţie, credincioşi! Pe piaţă circulă un model de Calendar Creştin-Ortodox fals, în care NU se cere ajutorul financiar pentru Catedrala Mântuirii Neamului!”
via KMKZ
____

Hrusca sufera iarna de leringita.
____

Intre pescari:
- Am prins un somn. Avea gura cascata si in ea un gura-casca ce tragea un pui de somn.
- Pai cam stiu eu cine-i ala: mare domn!...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...