marți, 3 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 3 Decembrie 2013

- Ei, si cum a decurs intalnirea de aseara cu tipa aia? m-a intrebat azi prietenul meu.
- Hmm...E frumoasa, desteapta, are un corp superb. Insa are un cusur: nu-i plac animalele de companie.
- Dar cum ti-ai dat seama de asta? ma intreba el, mirat.
- Pai am intrebat-o daca vrea sa-i tin companie in seara asta si mi-a raspuns: "N-am nevoie de compania ta, animalule!"
____

Dieta:
Mananc multe fructe, mai ales mere... Daca n-am mere, pot sa pun si altceva in gura porcului... (Oana Roman)
____

- Astazi am luat salariul si mi-am cumparat o pereche noua de blugi. Restul de bani, ca sa nu mi-i gaseasca nevasta-mea, i-am luat si i-am ascuns in buzunarul ala micut din dreapta.
____

Cele mai romantice si importante trei cuvinte ce pot duce un mariaj pana la adanci batraneti sunt : ”Spal eu vasele”.
____

Judecătorul anunţă că suspectul este achitat.
- Ce înseamnă asta? Întreabă suspectul.
- Înseamnă că sunteţi liber, nu există probe că Dvs aţi furat din bancă...
- Foarte tare! Deci banii pot să îi păstrez???
____

De ce e bine sa fii prost ?
Un prost pune mai multe întrebări decât poate da răspunsuri un destept.
____

Sotul si sotia in pat. Sotul zice:
- Vreau sa divortam!
Femeia, nedumerita:
- Esti nebun, dupa 10 ani!! Ce ai patit?
- Sunt indragostit de cineva din trecut.
Sotia, furioasa:
- Cine e? E tipa aia de pe facebook, nu?
- Nu. Nu e ea.
- Dar cine e? O omor, ai auzit? O omor!!
Barbatul:
- Deja ai omorat-o.
- Ce vrei sa spui? Cine e?
- Femeia care obisnuiai sa fii inainte!
____

Un cofetar ateu le mulţumeşte sfinţilor. Dacă nu existau ei, dădea faliment afacerea cu torturi. @George CT
____

In sfarsit s-a dat o lege pentru ca cei cu varsta de 55 de ani sa poata iesi la pensie. Trebuie insa indeplinita conditia ca si vechimea in munca sa fie tot de 55 de ani. Sincer sa fiu, nu inteleg de ce . Cu alimentele astea pline de conservanti ar trebui sa fim nemuritori.
____

Cand vine vorba sa-si gaseasca ceva in geanta, poseta devine pentru femei "triunghiul bermudelor" !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...