sâmbătă, 21 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 21 Decembrie 2013

Bărbaţii recunosc că femeile au intuiţie doar că ei îi zic altfel: “Iar ai cobit, femeie!”
____

Tragedie fără margini produsă pe o cale ferată de lângă Bacău. Un tânăr a încercat să se sinucidă, aruncându-se în faţa unui tren, însă nu a ştiut că e vorba de un personal şi a murit în chinuri groaznice, de bătrâneţe. “Victima, în vârstă de 23 de ani, a vrut o moarte rapidă, fără suferinţă, însă nu a verificat mersul trenurilor înainte şi s-a aruncat inconştient în faţa primului tren”, a declarat Leopoldina Bucşă, purtătorul de cuvânt al ISU Bacău. Deşi s-a aruncat în faţa trenului la vârsta de 23 de ani, tânărul a avut mult de aşteptat până să-şi ducă la capăt planul. “În momentul în care l-am descoperit mort, pe şine, avea 87 de ani, ne-am uitat în buletin. Se pare că, până la venirea trenului, sinucigaşul a găsit timp chiar să-şi întemeieze o familie pe calea ferată. Din păcate, nici asta nu l-a convins să renunţe la gest”, a mai adăugat Leopoldina Bucşă. În cele din urmă, aşteptarea s-a dovedit a fi în zadar, în ciuda faptului că trenul i-a dat speranţe că îl va lovi din moment în moment. “Tânărul a murit de bătrâneţe, când trenul mai avea 200 de metri până la el, cu 50 de metri mai aproape decât atunci când s-a aruncat pe şine”, a conchis purtătorul de cuvânt.
____

O femeie mergea pe stradă şi observă un bătrânel care stătea pe un scaun în faţa casei.
- Mă scuzaţi, nu am putut să nu observ ce fericit arătaţi, care este secretul dv. pentru o viaţă lungă şi fericită?
- Fumez trei pachete de ţigări pe zi, beau şase sticle de whisky pe săptămînă, mănânc numai mâncăruri cu multă grăsime şi nu fac niciodată sport.
- Nemaipomenit, dar câţi ani aveţi?
- 26.
____

- Uite, dragul meu, ce scrie in ziar: "cele mai multe accidente se petrec in bucatarie"...
- Stiu, draga mea... ca eu le mananc.
____

Toate problemele lumii sunt cauzate de faptul ca oamenii inteligenti au indoieli, iar cei prosti certitudini.
____

Fiind un exces, specific omului, orice muncă trebuie evitată, cu mare grijă!
____

Doua blonde:
- Ce cadou ti-a facut iubitul tau, de Craciun, anul asta? intreaba una.
- Pai, un ceas, un aparat foto... si un vibrator, raspunse aceasta.
- Wow, interesant... zise cealalta. Si mie tot un telefon mobil.
____

Doi amanti in pat. El, lovit brusc de un atac de sensibilitate, ii spune:
- Spune-mi ceva sa ma simt ca si cand ai fi sotia mea!
La care ea:
- Draga, azi nu pot, ma doare capul !
via Radu F.C.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...