luni, 2 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 2 Decembrie 2013

Stefan Hrusca si Ghita Ciobanul lucreaza la un album cu melodii de Craciun.
Se va intitula: "Zeru-i zer si iara zer"
____

- Metodă nouă pentru prins hoţii care îţi intră în casă...
Luam masa la bucătărie şi i-am spus neveste-mii un banc. Am auzit un hohot de râs venind din camera vecină...
____

Draga pitipoanca:
Daca ti-ai deschis tot ce era de deschis (decolteul, picioarele) si tot nu l-ai atras, exista o ultima varianta: Deschide o carte...
____

Toti isi fac probleme de kilogramele in plus! Nimeni nu-si face probleme de creierul in minus!
____

Poveste reala:
Angajatul firmei de pază se afla într-o gheretă din incinta Aeroportului Cluj, când s-a gândit că spargă niște nuci cu pistolul. Din cauza șocurilor, arma s-a declanşat, iar agentul a fost rănit.
____

O adolescenta din Vaslui a urmat dieta manechinelor. Aceasta a mancat vata inmuiata in suc si a ajuns la spital. Localnicii sunt socati de fapta fetei:
"Asa-i trebuie! Normal ca a ajuns la spital! Vata trebuia inmuiata in rachiu, nu in suc!"
____

S-ar putea sa fii roman daca... esti hartuit de bunica ta din cauza borcanelor pe care nu le-ai dus inapoi...
____

În zilele noastre, meşterul Manole ar fi făcut închisoare.
____

- Mi-era dor sa simt iar mirosul ala de brad... Iubesc mirosul de brad! Parca miroase a sarbatoare! Pacat ca maine trebuie sa duc sicriul cu soacra-mea la capela...
____

Sa stiti ca nu toate produsele de la McDonald's sunt daunatoare organismului. Au si bere!
____

- Daca o fata intra in bar cu jumatate de sani scosi afara si ma uit la ei, sunt p*rvers...
Dar daca eu intru in bar cu jumatate de p*nis scos afara, iar o fata se uita la el, atunci tot eu sunt p*rvers?!
____

Poţi să dublezi cantitatea de proteine dintr-un parizer dacă-l laşi să facă viermi.
____

Meniu traditional la McDonalds de Ziua Nationala: McCiolan cu fresh de fasole.
____

Cele mai rare expresii folosite de către români:
1. Am bani pentru orice!
2. S-a ieftinit mâncarea!
3. Vă mulțumesc!
____

S-ar putea sa fii roman daca... platesti in lei o chirie negociata in euro.
____

Sunteti neindemanatic si va taiati frecvent atunci cand tocati legume?
E simplu: rugati pe altcineva sa tina legumele atunci cand le taiati.
____

- După ce bebelușul vecinilor mi-a vomitat pe tricou, l-am aruncat imediat la gunoi.
Și-am fugit repede la baie să-mi spăl tricoul.
____

Cea mai mare distractie pe ziua de azi:
Mesaje cu "La multi ani, romane!" lui Gyuri, Imre, Istvan, Antal, Ildiko, Erika...
____

Sa respectam si prostii.
Fara ei nu am ști niciodată cât suntem de inteligenți !!!
____

Defilarea a început prost: atâtea coroane de flori, și niciuna pentru Iliescu…
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...