duminică, 22 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 22 Decembrie 2013

- Ieri m-am ales cu o bătaie zdravănă şi şase luni de interdicție pe stadioane: am uitat de aniversarea căsătoriei noastre.
____

La medic:
- Şchiopătaţi când e umezeală în atmosferă?
- Nu, când merg.
____

Un pacient:
- Doctore, am hemoroizi.
- Unde?
____

Ea sms: Iubitule, esti cel mai tare!
El sms: Bei sau ma compari ?!
____

- Mă gândeam, cum ar fi dacă mi-aș da porcul la facultate... ?
- Nu te stresa, nu ar fi o noutate, au făcut-o mulți înaintea ta, s-a umplut parlamentul de ei!
____

Stire: Parlamentar atacat cu arme albe în curtea unui sătean și acoperit cu paie, în urma unei confuzii...
____

Toata lumea pleca flamanda de la masa data in cinstea orgoliului personal.
____

- Sunt suparat. Parintii nu vor sa imi dea cadou de Craciun un catelus...
- Stiu cum se rezolva: cere un fratior si vor prefera sa iti dea un catel!
____

Mama:
- Dar de acuma inainte, gata cu minciunile, ne-am inteles?
Copilul:
- Tu vorbesti?! Parca nu am aflat despre Mos Craciun...
____

Scrisoare la Mos:
- Si te mai rog, draga Mosule, sa nu dai parintilor mei cadoul pentru mine, ci sa mi-l dai mie direct, ca anul trecut ei si-au tinut pentru ei iPhone-ul si nu mi l-au mai dat!
____

70 % dintre romani traiesc in stres. Restul de 30 % traiesc in Italia, Franta, Germania, Spania...
____

O firmă din Vaslui oferă servicii funerare complete: „La cerere, ţi-l şi omorîm”
____

Iubesc iarna! E singura perioadă a anului când poți să ții o lopată și o funie în portbagaj fără să fii întrebat ce ai de gând să faci cu ele.
via BFPT
____

Dacă îţi laşi geanta cu laptop-ul în maşină la vedere, atunci măcar lasă-ţi uşa deschisă... aşa nu o să îţi mai cumperi şi geam...
____

"Am oprit masina pe centura si o fata s-a apropiat facandu-mi semn.
Deschid geamul si o intreb:
- Cat?
- 20 de lei!
Ieftin… ma gandeam eu!
I-am intins 20 de lei si nenorocita mi-a dat 2 cutii de pocnitori! "
____

Victor Ponta: „Am vrut să inaugurez cei 70 de kilometri de autostradă Sibiu-Sebeș, dar nu există șosele pe care să ajungem la ea.”
____

- Bula, de Craciun vreau sa mergem la biserica si apoi la mama!
- Bine...
- Credeam ca ma chinui 2 saptamani sa te conving...
- Nuuu, n-am nimic impotriva. Mergeti unde vreti voi!!!
____

Oricat de grijuliu ai impachetat beculetele pentru pom anul trecut, tot incalcite le vei gasi.
____

- Dragul meu, ce cadou iti doresti de Craciun?
- Draga mea, cel mai tare imi doresc divortul!
____

Mos Craciun, cand are pana, opreste la cea mai apropiata gradina zoo ca sa schimbe renul.
____

In perioada asta oltenilor le e frica sa se imbete ca porcii.
____

Uneori, femeile nu sunt suparate pentru ca ai gresit cu ceva. Sunt suparate pentru ca te-ai suparat ca au gresit cu ceva.
____

Vorbesc doua prietene:
- Fato, zice lumea ca te-a vazut aseara cu unul mare, gras si urat!
- Hai fato, ala e logodnicul meu, mi-a facut cadou o insula in Pacific!
- Aoleu, de unde ai gasit asa o pufusenie minunata???
____

"Dimineara zilei de Craciun. Suna cineva. Ies pe hol, intredeschid usa si spun:
- Nu se poate asa ceva!... Din nou?! Ai venit si Craciunul trecut... Acum dispari odata din fata mea! am strigat, trantind usa inapoi si tragand zavorul.
- Costele, cum poti sa te porti atat de oribil cu colindatorii?! sari nevasta-mea, indignata.
- Dar n-a fost nici un colindator, draga, linisteste-te... i-am raspuns. Era doar ma-ta."
____

"M-am asezat langa prietena mea pe canapea si i-am spus:
- Stii, de mult vroiam sa-ti spun ceva. Cred ca acum a sosit momentul...
- Ce e? Ce s-a intamplat, spune odata! sari ea ca arsa. Ma sperii!
- Nu cred ca mai vreau sa fiu prietenul tau de acum inainte.
Atunci ea sari de pe canapea, imi arse o palma zdravana si iesi pe usa tipand:
- Nemernicule! Nu vreau sa te mai vad niciodata in viata mea!
La naiba! m-am gandit. Si m-a cost 2000 de euro inelul asta de logodna!..."
____

Facebook ar trebui sa mai adauge o optiune la situatia amoroasa: Inca ma mai cert cu fosta!
____

El: Îmi amintesc de prima mea experienţă cu un prezervativ. Aveam 14 ani. M-am dus la farmacie pentru a cumpăra un pachet de prezervative. În acele zile a fost nevoie de mult curaj pentru a merge într-un magazin şi a cere aşa ceva, deoarece toată lumea din oraș mă cunoștea și nu a existat nici-o îndoială că tânăra, cred că numele ei era Alexandra, ştia pentru ce se folosesc.
Ea lucra ca farmacistă în spatele tejghelei și vedea că am fost într-adevăr jenat de întreaga procedură. Mi-a dat pachetul și a întrebat dacă știu cum se foloseşte un prezervativ. Sincer, am răspuns :
- “Nu , nu chiar !”
A desfăcut pachetul, a luat unu și l-a tras peste degetul mare. M-a avertizat să mă asigur că a fost bine si sigur pus. I se părea că încă o privesc confuz. Deci, s-a uitat în jur in magazin pentru a vedea dacă ar fi fost gol. A fost.
- “Doar un minut”, a spus ea, și m-a condus în partea din spate a magazinului, şi-a descheiat bluza și a îndepărtat -o. Şi-a desfacut sutienul și l-a pus deoparte. “Asta te excita?”
Ei bine, am fost atât de uimit că tot ce am putut face a fost să stau acolo cu gura deschisă şi să dau din cap . Apoi a spus că era timpul să punem prezervativul. Cum eu îl puneam, ea şi-a dat jos fusta şi chiloţeii şi s-a aplecat peste un birou.
- “Ei bine, haide”, a spus ea, “Nu avem prea mult timp.”
Așa că m-am urcat pe ea. A fost atât de minunat că, din păcate, nu am mai putut ține mult și am terminat în câteva momente. S-a uitat la mine cu un pic de încruntare.
- “Ai pus prezervativul?” a întrebat ea.
- “Sigur că da!” și i-am arătat degetul meu să vadă.
Am primit cea mai dură bataie din viaţa mea… întotdeauna pentru mine a fost greu să înţeleg femeile.
____

Mama lui Fuego n-are parte de liniste nici in masina pentru ca o pune sa impodobeasca si bradutul odorizant.
____

Romanii,in loc sa se gandeasca la ce vor manca intre Craciun si Anul nou , mai bine s-ar gandi la ce vor manca intre Anul nou si Craciun.
____

- Mi-am ales bradul de Craciun: este cel care creste in curtea vecinului.
____

Mosul la closet.
- Elfule, mi s-a terminat hartia, mai ada, te rog, un teanc de scrisori.
____

In America, darurile se pun in ciorapi.
In Romania, ciorapii sunt deja daruri !
____

Femeia care te iubeste iti da cu tigaia in cap. Daca nu te iubea, iti dadea cu piciorul in o*a!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...