sâmbătă, 7 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 7 Decembrie 2013

- Toţi călcăm strâmb... dar la femeile pe tocuri se vede cel mai tare!
____

Ultimul album al lui Fuego s-a vandut ca berea calda!
____

4 studenţi în camera de camin, seara, înainte de somn, stau în paturile lor şi discută:
Primul:
- Fraatee, mooor de foame, ce naiba facem?
Al doilea:
- Am o idee, hai să creştem un porc! O să avem şi carne şi salam, de toate!
Al treilea:
- Băh, eşti nebuuun? E prea multă murdărie!
Al patrulea, uitându-se la dezordinea din cameră, vesela nespălată, ciorapii aruncaţi prin toată camera...:
- N-are nimic, se va adapta!
____

Genul de om care vrea ca guvernul sa adopte si sa impuna ideile sale e intotdeauna si genul de om care are numai idei idioate! (H.L.Mencken)
____

Cât ar fi de perfecte, computerele nu vor putea niciodată înlocui prostia umană.
____

Barbatii cand iubesc, nu mai promit luna de pe cer, ci metrou in Drumul Taberei.
____

Familiştii pasionaţi de munte din România, dar mai ales cei din Bucureşti, au o dilemă: e posibil ca până ajung la Predeal, pe DN1, să le rămână mici copiilor costumele de schi.
____

Doi moldoveni se ciocnesc usor in trafic. Coboara amandoi din masini si se iau la cearta:
- Da shini t-o dat tii carnet uai?
- Da tii shini t-o spus ca ieu am carnet uai?
____

Pentru că a fost cuminte, o blondă a primit de la Moş Nicolae ceva frumos între ghetuţe.
____

Un tip intră într-o librărie și cere o carte despre sufocare. Vânzătoarea: ”Doriți și o pungă?”
____

- Cine a spus că „râsul e cel mai bun medicament” în mod clar n-a suferit de disfuncție er*ctilă...
____

La unii vine Mos Niculae, la altii Moasa Niculina, la altii domnisoara Nicoleta - dupa nevoile fiecaruia...
____

Fetele din ziua de azi nu mai sunt surprinse de venirea moşului, pentru ca trăiesc cu moşul...
____

Anunt pe un site de stiri: "Un fost sef de stat foarte indragit a murit."
Asa am aflat aseara ca Ion Iliescu este bine.
via BFPT FB
____

Regele Cioabă, fericit de Moş Nicolae: A primit 600 de portofele de la familie şi apropiaţi...
____

Chuck Norris i-a lasat el 20.000 euro in ghetele lui Mos Nicolae.
____

Treaba capului de familie in ziua de Mos Nicolae:
1. sa ii convinga pe copiii sai ca el este Mos Nicolae si le-a adus cadouri faine,
2. sa o lamureasca pe nevasta-sa ca acest fapt NU se refera si la ea.
____

Descoperire ştiinţifică! Românii bolnavi se trag din români sănătoşi care au mers la un control medical!
____

Gigi Becali a fost intrebat de jurnalisti ce i-a adus Mos Nicolae.
- Mi-o fi adus ceva , dar mi-a fost frica sa ma aplec sa ma uit in ghete , poate ma uit la noapte , cand toti dorm.
____

Cătălin Botezatu a găsit un în hol un bărbat încălțat în ghetuțele lui.
____

Lui Vanghelie, Moș Nicolae i-a furat din ghete 100 de euro!
____

Cand s-a trezit, Crin a găsit în ghetuțe următorul mesaj: “Îmi pare rău, n-am avut nimic care să nu expire până te trezești tu.”
____

Nu stiu cumse face, dar cand citesc ceva despre Crin... m-apuca cascatul.
____

Ponta a găsit în ghete o pereche de ghete exact la fel.
____

- M-am încăpățânat si am căutat cadoul de Mos Niculae pana am făcut ghetele harcea-parcea. Partea buna e ca mi-am îmbunătățit capacitatile intelectuale, investigand semnificația cuvântului "ciuciu"
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...