sâmbătă, 28 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 28 Decembrie 2013

- Imi place nespus de dumneata, spune pacientul catre asistenta medicala.
- A observat si sotul meu asta...
- Ei si?!
- Sotul meu este doctorul care va va opera maine.
____

Isteria e o boală vicleană; o contactează femeia, dar moare de ea bărbatul.
____

După ce medicul i-a pus diagnosticul de infertilitate ,soţul era atât de panicat încât nu ştia cum să explice acest lucru soţiei însărcinate...
____

- Bărbaţii sunt ca fierul de călcat, te aburesc până te ard.
____

- Azi fetele nu mai citesc “Amintiri din copilărie”, în schimb umblă din creangă în creangă…
____

- În ciuda celor văzute pe trotuar nu aș putea să definesc românul ca având un caracter flegmatic.
____

In fiecare dimineata ma invart in acelasi cerc vicios: pentru a-mi face o cafea trebuie sa ma trezesc, iar pentru a ma trezi trebuie sa-mi fac o cafea...
____

Socrul catre proaspatul ginerica:
- Ia-o si sa ai grija mare de ea, ca asa femeie vrednica nu mai gasesti, odata a venit acasa cu 3 baieti si toti au plecat multumiti!
____

Femeile simt orice minciunica a barbatilor, dar iau de bune reclamele care le promit sa slabeasca 20 de kg in 3 zile!
____

- John, cum ati petrecut Craciunul?
- Am facut un pom de Craciun, l-am umplut de jucarii si tare ne-am bucurat.
- Si tu Jimmy?
- Am facut un pom de Craciun, am cumparat o multime de jucarii si tare ne-am bucurat.
- Dar tu Moritz?
- Noi avem o pravalie cu jucarii si ne-am uitat la rafturile goale si tare ne-am bucurat.
____

- Doamna invatatoare, ce am invatat eu astazi la scoala?
- Nu ti se pare, Alinuta, ca nu e cea mai buna intrebare?
- Ba da, mi se pare, dar cand ajung acasa, asta ma intreaba si parintii pe mine...
____

Ce are in comun sotia cu o grenada de razboi?
Amandoua functioneaza la fel: daca le arunci inelul, iti explodeaza casa si tu odata cu ea.
____

Mos Craciun catre lup, in padure:
- De cate ori sa-ti mai spun: NU sunt Scufita Rosie!
____

- Azi, la petrecerea de Craciun am vazut o tipă cu niste sâni imensi mulați intr-un top pe care scria GUESS...asa ca m-am dus la ea si i-am spus "Implanturi".
____

- Copii, cine stie de unde vine curentul electric?
- Din jungla!
- Cum asa?!
- Pai tata zicea ca maimutoii iarasi au decuplat curentul...
____

Tocmai am primit un sms: ”Fie ca lumina Sărbătorilor să te surprindă...”
”Ce idiot...” mi-am zis în gând. După care am băgat repede telefonul în buzunar, mi-am tras cagula înapoi pe față și am continuat să forțez geamul cu ranga. @BFPT
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...