luni, 30 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 30 Decembrie 2013

Aria cercului se bucură de o celebritate nemeritată. (Giuseppe Verdi)
Noi vrem pământ! (un extraterestru)
Nu intraţi în marile complexe cu soţia. (Freud)
Am picat la ţanc! (Aurel Vlaicu)
Tabloul lui Repin este lipsit de simboluri. (Mendeleev)
Ce mică-i lumea! (Gulliver in tara piticilor)
Nu-mi fac planuri de viitor. (Nostradamus)
Toţi oamenii de valoare au zburat din Romania. (Henri Coandă)
Vrem să ne păstrăm limba şi portul. (un constănţean – R. Mazăre)
Ca orice om, am fost şi eu la strâmtoare. (Magellan)
Marile cuceriri le-am facut în moteluri. (Gingis-Han)
____

- Bubulina s-a suparat pe Bula si nu mai vorbeste cu el.
- De ce?
- I-a cerut 100 de lei sa mearga la salonul de infrumusetare, iar el i-a dat 1.000!
____

- De cînd m-am căsătorit, viaţa mea sexuală poate fi descrisă în două cuvinte: "nu acum".
____

- Fiul meu a ajuns la spital dupa ce a baut o bere.
Era ultima mea bere...
____

Dacă vecinii vă deranjează cu muzica pană la trei dimineaţa, sunaţi la uşa lor pe la cinci şi spuneţi-le că v-a plăcut !
____

- Bunico, de cat timp esti casatorita cu bunicul? - intreaba nepoata, visatoare.
- De patruzeci si noua de ani, raspunde bunica.
- O, ce viata frumoasa trebuie sa fi avut - ofteaza fata. Sunt convinsa ca in tot acest rastimp
nu te-ai gandit niciodata sa divortezi.
Bunica ofteaza si ea:
- La divort nu, la crima da!
____

Pe femei le enervează să nu li se dea atenţie!
Atenţie, pe bărbaţi îi enervează să nu li se dea!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...