sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Doza de zambete - 1 Noiembrie 2014

- Astazi e ziua mea, hai sa te cinstesc cu un pahar de sampanie.
- Nu, multumesc,  sampania imi aduce aminte de un eveniment nefericit din viata mea, de aceea de atunci n-am mai pus gura pe ea...
- Imi pare rau... Dar despre ce eveniment e vorba?
- Despre nunta mea.
____

Un baiat mergea pe strada si gaseste un baston de politist. mai incolo vede un politai si se duce si il intreaba:
- Nenea politist, am gasit un baston. E al dumneavoastra?
- Nu, in nici un caz, pe al meu l-am pierdut.
____

Deosebirea dintre barbati si femei: cand un barbat are o zi libera, se relaxeaza. Cand o femeie are o zi libera, face curatenie. (Sursa: facebook)
____

Bula: Ma duc astazi la un magazin si intreb:
- Aveti ceafa de porc?
- Ma duc sa-l intreb pe patron, un minut va rog! imi raspunde vanzatoarea.
Ma trezesc insa peste un minut ca vine o namila, ma insfaca de umeri si ma arunca afara pe usa...
"Mai, femeie!"...ii zic vanzatoarei in timp ce ma strangeam de pe jos, "pai cum sa intrebi tu o gorila daca are ceafa de porc si apoi sa dai vina pe mine??!"
____

Ponta este familist convins si are 3 copii: Andrei, Irina si teza de doctorat.
____

Inainte de nunta.
- Mamico, as vrea sa iti mai cer niste lamuriri...
- Atunci cand vine momentul sa desfaci picioarele...
- Mamico, la capitolul asta stiu ce am de facut. Voiam sa te intreb cum se face ciorba? (funmail2u)
____

Doua bunicute povestesc.
- Maine se insoara nepotul meu!
- Felicitari! Si de unde este mireasa?
- De pe Facebook... Dar nu ma intreba pe ce continent este tara asta...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...