miercuri, 26 noiembrie 2014

Doza de zambete - 26 Noiembrie 2014

- Cum sa convingi o femeie sa continue calea, daca inaintea ei a trecut o pisica neagra?
- Mai usor convingi pisica sa se intoarca inapoi.
____

Bulă la telefon:
- Foarte bine că vrei să vii la noi, unchiule! Ideea e grozavă. Chiar de dimineaţă l-am auzit pe tata vorbind cu mama despre tine spunând:”Tocmai el ne lipseste!”
____

Bubulina: Am avut o discutie serioasa cu sotul meu si acum el nu fumeaza, nu bea si nu merge la alte femei... Sta linistit în camera de reanimare!
____

Bula: Conduc atat de rau, incat atunci cand am ajuns la destinatie, GPS-ul meu, plin de apa, a spus "Sa moara Gibilan!"
____

Merge unul cu masina cu o 100 km/h.
La un moment dat, il depaseste o gaina. Omul apasa acceleratia, dar n-o ajunge. Dupa ce a parcurs el asa vreo 5 km, vede cum gaina intra pe teritoriul unei ferme. Se apropie de fermier si il intreaba:
– Ce fel de gaini sunt acestea? Prima data vad sa fuga asa de tare o gaina.
– Este o specie noua, pentru carne.
– Si-i gustoasa carnea?
– Nu stie nimeni, fiindca nu le putem prinde.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...