luni, 3 noiembrie 2014

Doza de zambete - 3 Noiembrie 2014

Bula: Mai devreme m-a sunat un amic și m-a întrebat dacă poate să doarmă la mine pe canapea în noaptea asta. A trebuit să-i explic că acum sunt însurat și pe canapea dorm eu.
____

PSD a ajuns să aibă majoritate mai mare la Jilava decât în Parlament.
____

Bula: Am crezut că îmi plătesc prea bine bona, dar după ce am stat azi toată ziua cu fiică-mea, luni am să-i fac o mărire de salariu.
____

Nu exista instructor de karate mai bun decat o panza de paianjen la tine pe fata.
____

Profesoara, la ora de zoologie :
- Tigrii trăiesc in savanele din Africa și Asia. Ei pot mânca până la 50 de kg de carne la o singură masă!
- De unde au bani pentru atâta carne, doamna profesoară ?!
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...