marți, 25 noiembrie 2014

Doza de zambete - 25 Noiembrie 2014

Românii au ajuns atît de săraci, încît hoții de buzunare din RATB fac doar simulări.
____

- Mi-am înscris soţia la karate.
- Şi?
- Am învăţat să calc, să dau cu aspiratorul, să gătesc, iar la spălat de rufe sunt în extaz!
____

- Ce-mi luaţi de ziua mea?
- O pisică.
- Am deja pisică!
- Ştim! Ţi-o luăm.
____

- Mamă, Cornel nu vrea să se joace cu mine!
- De ce, Gigel?
- Zice să nu le mai dezgrop, că-s periculoase.
____

Ca sa te casatoresti, ajung cateva cuvinte spuse-n soapta, in biserica.
Ca sa divortezi, ajung cateva cuvinte spuse-n soapta, in somn.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...