duminică, 30 noiembrie 2014

Doza de zambete - 30 Noiembrie 2014

Fata îl sună pe iubitul ei și plânge. Băiatul îngrijorat întreabă:
– Ce s-a întâmplat, de ce plângi?
Fata, fără a se opri din plâns:
– Părinții nu-mi permit să mă căsătoresc cu tine.
Băiatul, pe un ton liniștitor:
– Nu mai plânge, prostuțo, lasă că îmi găsesc eu o altă soție.
____

- Buna, iubito! Ti-a zis cineva ca esti frumoasa, azi?
- Sa stii ca mi-a zis...
- Bine, atunci eu nu-ti mai zic.
____

- Tu te-ai culcat cu logodnica ta înainte de căsătorie?
- Nu, ce fel de om crezi că sunt? Dar tu?
- Eu da, dar n-am ştiut că e logodnica ta...
____

Afara ninge. Nevasta-ta e extaziata. A gasit o superoferta la anvelope de iarna si le-a cumparat.
Tu, nervos. N-aveti masina.
____

Soţul, tot roşu şi transpirat, calcă rufe şi o`ntreaba pe nevastă-sa:
- Dragă eşti sigură că asta e cura cu fier pe care mi-a prescris-o medicul????
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...