vineri, 7 noiembrie 2014

Doza de zambete - 7 Noiembrie 2014

Un politician la raionul de detergenti:
- As dori cel mai puternic detergent.
Vanzatorul:
- Aveti ceva patat?
Politicianul:
- Da, constiinta.
____

- Alo, domule profesor, va anunt ca fiul meu este bolnav si nu poate veni azi la scoala.
- Bine, dar cu cine vorbesc? intreba profesorul..
- Tatal meu e la telefon!
____

- Draga mea, chiar e posibil ca eu sa aflu tot timpul ultimul ce se intampla in casa asta ?
- Calmeaza-te, dragul meu, nu mai striga, trezesti copilul...
- Copilul !?!? Care copil ???
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...