marți, 10 februarie 2015

Doza de zambete - 10 Februarie 2015

- De cand nu te-am mai vazut, Fane... Ce mai faci, omule?
- M-am insurat.
- Cu cine?
- Cu nevasta-mea, bineinteles.
- Bine, bine, dar cine e?
- O fata.
- Pai, ai mai pomenit tu pe cineva casatorit cu un barbat?
- Daaa.
- Pe cine?
- Pe nevasta-mea.
____

Bula: M-am dus astazi la biblioteca si am cerut o carte despre bunele maniere.
"N-avem asa ceva, asa ca dispari!" mi-a raspuns bibliotecarul.
____

Bula: Când ne căsătorim suntem iepuraşi, fluturaşi, îngeraşi, puişori. Când divorţăm suntem vaci, boi, oi, porci...
____

Un jucator de fotbal il intreaba pe arbitru dupa meci:
- Ce mai face cainele dvs?
- Care caine? Eu nu am nici un caine.
- Cum? Orb si umblati fara caine?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...