marți, 24 februarie 2015

Doza de zambete - 24 Februarie 2015

- Vecine , nevasta-mea ma inseala! Mi-a zis ca a dormit la Maria.
- Si?
- Pai, la Maria am dormit eu!
____

Ea:
- Dragule, ce ai făcut tu, ca să meriţi o soţie ca mine?
El:
- Nu ştiu, dar promit să nu mai fac.
____

- Aş mai vrea la Paris!
- Ai mai fost?
- Nu, dar am mai vrut!
____

Profesorul:
- Aici vedem că crocodilul a depus ouăle... Cine stie de ce?
Bula:
- El e batrin deja... Nu mai are nevoie de ele...
____

Degeaba strigi la un caine sa nu mai latre, nu va functiona!
Dimpotriva, cainele va crede ca faci misto de el si il imiti, iar el va latra mai abitir.
 __________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...