miercuri, 11 februarie 2015

Doza de zambete - 11 Februarie 2015

- Scumpo, am cumparat bilete la film.
- Vai, ce bine, ma duc sa ma imbrac.
- Grabeste-te, sunt pentru maine seara.
____

La ora de chimie :
- Ionica, ia spune-mi ce stii tu despre tabelul lui Mendeleev ?
- Nu stiu nimic ! Nu l-am luat eu !
____

Ion Popescu, în armată. După vreo 2 săptămâni, acesta este împușcat și moare. Gheorghe, fiind prieten cu el, este chemat de către superiori. Aceștia îi spun că trebuie să se ducă s-o anunțe pe nevasta lui, dar să nu-i spună direct, ci mai pe ocolite, să nu-i provoace vreun șoc. Pleacă Gheorghe, dar ajunge noaptea la nevasta acestuia, pentru că deja era târziu când plecase. Bate la ușă, deschide Maria Popescu, îl invită înăuntru și îl întreabă ce caută așa de târziu pe la ea. El îi răspunde:
– Știți, aș fi venit mai devreme, dar soțul dumneavoastră nu era mort atunci!
____

- Știați că niște români au luat Ursul de Aur de la Berlin?
- După povestea cu tablourile furate din Olanda, nu mă mai surprinde nimic.
____

"Maică-ta a stat 9 luni cu tine în burtă gândindu-se ce nume să-ți pună, iar tu îți pui "Scumphik tha" pe Facebook."
____

Un student: Am văzut subiectele și credeam că am greșit sala. Mai rău, cred că am greșit facultatea.
____

- Cum as putea sa te fac fericita?
- Cont BCR (ROL): RO53 RNCB 0075 0048.............
____

Parlamentarii de azi... pușcăriașii de mâine...
____

I: Cum bagi un dop de sampanie la loc in sticla ?
R: Suna-l pe Geoana...
____

Noua formula de cerere in casatorie: "Am rate, vrei sa le imparti cu mine?"
____

Elena Udrea s-a interesat dacă există gratii Luis Vuiton şi zeghe de la Hermes.
____

Cica noi romanii suntem experti in tranzitiile de orice fel, asa ca BNR a informat ca noi o sa avem o perioada de tranzitie de la Leu la Euro si o sa folosim moneda Leuro.
____

De cand nu mai are imunitate, Elena Udrea a inceput sa ia Omega-3.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...