sâmbătă, 14 februarie 2015

Doza de zambete - 14 Februarie 2015

Un om cumpara o masina uzata.
- Sa aveti grija, il atentioneaza vanzatorul. Scaunul din dreapta, din fata, abia se tine si nici usa nu se inchide.
- Foarte bine, spune cumparatorul. Acolo va sedea soacra-mea.
____

Scurta convorbire pe mess:
WEnO: ba ce faci?
WEnO: ba fgm raspunde
Alin33: nu este alin sunt tatal lui
Alin33: dar ce inseamna fgm ?
WEnO: facem gratar maine
____

Două tipe la discotecă. Se apropie un tip arătos şi o cere pe una la dans. În timp ce dansează, fata întreabă:
- Eşti cam palid. De ce nu mergi mai des la soare?
- Acum am ieşit de la închisoare.
- Şi de ce ai fost acolo?
- Mi-am omorît nevasta, i-am tăiat capul şi l-am aruncat într-un rîu.
După dans, fata se întoarce la prietena ei:
- Închipuie-ţi, dragă, nu e însurat!
____

Ion si Vasile stau de vorba. La un moment dat Ion spune:
- Eu m-am saturat de viata asta, toata ziua stam doar pe Facebook. Am si eu o viata pana la urma.
La care Vasile zice:
- Si nu mi-o trimiti mie pe Candy Crush?
____

Bula: Mi-am schimbat parola. Noua parola este INCORRECT. De cate ori o uit, computerul mi-o aminteste: Your passwords is incorrect.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...