luni, 9 februarie 2015

Doza de zambete - 9 Februarie 2015

"Nu cunosc secretul succesului in viata, dar cunosc reteta esecului: sa incerci sa multumesti pe toata lumea."
____

O tipă se duce la medic cu nasul umflat. Medicul o întreabă:
– Albină?
– Da.
– S-a pus pe nasul dv.?
– Da.
– V-a înţepat?
– N-a avut timp, pentru că soţul meu a şi lovit-o cu lopata.
____

"Deschizand o sticla cu bere si pregatind o cutie mare de popcorn, Ioana s-a aranjat foarte comod in fotoliu ca sa vada caseta ei preferata cu exercitiile de aerobica..."
____

De la o anumită vârstă mai simți fluturi în stomac doar atunci când primești mesajul: "În contul dumneavoastră s-a virat suma de ...".
____

Intrebare: Cum trebuie sa fie o femeie serioasa?
Raspuns: Femeia serioasa trebuie sa aiba sot si amant.
Intrebare: Credeam ca aia e o femeie adultera.
Raspuns: Femeia adultera are sot si mai multi amanti.
Intrebare: Credeam ca aia e o femeie usoara.
Raspuns: Femeia usoara are doar amanti.
Intrebare: Credeam ca aia e o femeie pierduta.
Raspuns: Femeia pierduta n-are nici sot, nici amant.
Intrebare: Credeam ca aia e o femeie singura.
Raspuns: Femeia singura e aia care are numai sot...
____

- Vreau sa ma las de fumat si de baut.
- Cata ambitie!
- Nu chiar. Am credit in franci elvetieni.
____

Bubulina: Sunt plecată de 10 ani din România și nu mai sunt la curent cu ce se întâmplă în țară. Aveți idee de ce, când i-am spus unui japonez că sunt din România, mi-a răspuns: “Aaaa, Hagi, Năstase, DNA!”?
____

Bula: Eu cred ca DNA si DIICOT exagereaza! Am vazut la televizor ca si "Vremea va fi inchisa!
____

Bucureștenii nu-și mai dau întâlnire “la fântâni”, ci în față la DNA.
- Și cum vă recunosc?
- Eu o să fiu ăla fără cătușe!
____

- Azi am fost la doctor si a zis ca mai am de trait doua luni!
- Din ce, bani, Vasile? Din ce?!
____

Iohannis a cerut transformarea Parlamentului bicameral în Parlament unicameral, dar, în ritmul în care se fac arestări, cred că în scurt timp vom avea un Parlament semicameral.
____

Bubulina: Stau pe facebook si simt miros de cartofi prăjiţi. Problema e că eu am pus cartofii la fiert.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...