marți, 17 februarie 2015

Doza de zambete - 17 Februarie 2015

O shaorma pe zi scoate doctorul din casă.
Din casa lui.
____

Culmea naivitatii:
“Sa-l întrebi pe medicul care ti-a recomandat sa dormi o ora dupa masa, daca n-ar fi mai bine sa dormi în pat…”
____

Bula: Am intrat astăzi într-o bibliotecă și m-am dus să-mi iau o carte de la secțiunea „Mister”. Știți cum erau așezate toate cărțile? Cu cotorul în interior, așa că toate erau un mister!
____

Doua ciori zburau. La un moment dat una zice:
- Surioara, vezi sa nu dai cu capul in stalpul ala de betauauauaunnnn...
____

- Sambata e ziua indragostitilor.
- Asa si? Ne-au chemat la ziua lor?
____

- Aveti inimioare pe care e scris: "Pentru unica mea iubire"?
- Da.
- Dati-mi 15...
____

Un tip comanda online 100 felicitari de sfantul Valentin, semnate toate "Cu dragoste, Iubi!". Unul curios de la firma de felicitari intreaba:
- Domnule, de ce vreti 100 felicitari?
- Pai trimit cate una la toate femeile pe care le cunosc eu.
- Pai si care este scopul?
- Ei, e o chestie profesionala, eu sunt avocat de divorturi...
______________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...