sâmbătă, 28 februarie 2015

Doza de zambete - 28 Februarie 2015

O pereche proaspat casatoriti ieseau din biserica. Doi baietei stateau si se uitau la ei. Unul il intreaba pe celalalt:
- Pe astia vrei sa ii sperii?
Celalalt raspunde:
- Da!
Se ridica baietelul si incepe sa alerge spre mire:
- Tataaa!!!
____

- Tata, cumpara-mi si mie o toba!
- Ei, daca-ti cumpar, n-o sa ma lasi sa lucrez in liniste.
- Ba da, tata. O sa bat toba numai cand dormi.
____

Un tip vine la un magazin de calculatoare:
- Am cumparat ieri un calculator...
- Probleme?
- A ars...
- Nici o problema, are garantie. Ce-a ars?
- Totul!
- Ei, nu poate fi asa grav. Sa vedem. Procesorul?
- Ars.
- Memoria?
- Arsa.
- Si monitorul?
- Ars.
- Hard disk-ul?
- Ars si el.
- Da' ce-ai facut cu el?
- Am avut incendiu si-a ars toata casa!
____

Perle simulare Evaluare nationala 2015:
"Desi pare rusinos sa spun asta, textul pare scris de o femeie usoara, care ii invita pe barbati la ea in fiecare noapte. Mesajul este clar in versul ''sa vina seara la mine''."
''Autorul se vaicareste ca ii e foarte dor. Autorul se lauda ca are o gramada de dor si poate sa mai dea si la altii, daca altii are prea putin.''
"Comparatie e cand poporul spune ca dragostea e ca nisipul. Pentru mine dragostea e ca un foc care il simti in stomac".
"Numele autoarei este Bianca Sara. Numele articolului e prea lung si nu-mi incape pe un rand, deci nu e bun de titlu".
"Seara e prima parte din vorbirea autorului. In acest caz, vorbirea e in scris".
"Cand am plecat la strand cu prietenii mei era o zi din luna august pe la pranz, daca stau sa ma gandesc la contextul spatio-temporal".
"Eu mai am de scris, dar zice ca ne ea foile!!!"
"La inceputul verii, eu plecam cu avionul in Austria, pentru ca tocmai luasem examenul cu nota 10. Ati ghicit deja, era o intamplare imaginara."
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...