vineri, 6 februarie 2015

Doza de zambete - 6 Februarie 2015

Mama vine sa-l ia pe Bula de la scoala. Urca la primul etaj si vede inscriptia: "Copii cuminti".
Mama se uita acolo, dar nu-l gaseste pe Bula. Se intristeaza putin si urca la al doilea etaj.
Acolo vede o alta inscriptie: "Copii rai". Indispusa, priveste, dar nici acolo nu-si gasi baiatul.
Intristata la culme, ea urca la al treilea etaj - "Copii foarta rai!".
Mare i-a fost mirarea cand nici acolo nu-l gasi pe Bula.
Neavand nicio speranta, ea urca la ultimul etaj si vede inscriptia: "BULA''
____

- Eu când beau, capăt atâta curaj, încât nu mi-e frică de nimeni!
- Nici măcar de nevastă-ta?
- Încă nu am băut niciodată atât de mult!
____

- Ce faci, Popescule, tu nu pleci in concediul de odihna?
- Pai, mi-am consultat contul de banca si mi-a spus ca inca nu trebuie sa fiu obosit...
____

- Tatiii, ce e ala ''barbat''?
- Pai...este un om puternic, care iubeste, protejeaza si are grija de familia lui!
- Supeer! Vreau sa devin barbat... asa... ca mama!
____

Bula: Pentru a-i arata unei femei ca este intotdeauna tanara, niciodata nu-i ceda locul in autobuz.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...