duminică, 16 august 2015

Din viata - 16 August 2015

Predarea fiinţei noastre fără rezervă în braţul iubirii lui Dumnezeu, dă naştere în sufletul răscumpărat la explozia de mulţumire în cuvinte de laudă şi de recunoştinţă la adresa Creatorului şi Răscumpărătorului nostru, aşa cum reiese prin Jertfa de la Calvar.
(Flavius Laurian Duverna)
____

Multumeşte-te cu ce ai şi cu ce eşti ,Dumnezeu nu a uitat de tine
(Angela Peschir)
____

"Când omul tace... Dumnezeu vorbeşte."
"Oamenii îţi pot asigura un loc în cimitir, dar nu şi în cer. "
"Nu toţi "bisericoşii" sunt şi fraţi... dar toţi fraţii sunt "bisericoşi"."
(Chitan Ionel)
____

Un egoist este omul care crede că dacă el nu s-ar fi născut, toţi oamenii l-ar fi întrebat "de ce?"
(Anonim)
____

Răsplata mărturisirii lui Hristos merită toate riscurile.
(Anonim)
____

" Înainte de a judeca viața mea sau caracterul meu ... pune-te în locul meu, parcurge calea pe care am umblat eu, trăiește durerea mea, îndoielile mele, râsul meu..!!
Parcurge anii ce i-am parcurs eu și împiedică-te unde m-am împiedicat eu!
Și apoi ridică-te cum am facut-o eu... Mă mai poți judeca ?!
Fiecare are propria poveste. "
"Biblia este glasul lui Dumnezeu care ne vorbeşte, ca şi cum l-am auzi cu urechile noastre. Dacă ne-am da seama de aceasta, am deschide Cuvântul lui Dumnezeu cu respect şi admiraţie şi am cerceta cu seriozitate legile sale. Am considera că cititul şi meditaţia la adevărul Scripturilor sunt ca o întâlnire cu Dumnezeul cel Veşnic."
"A pierde planul lui Dumnezeu înseamnă a pierde însuşi scopul existenţei."
"Blândeţea nu înseamnă slăbiciune"
"Căci cel neprihănit de 7 ori cade şi se ridică." (Proverbe 24:16) Dar nu în acelaşi păcat!
"Calea întâlnirii cu Dumnezeu este calea supunerii şi ascultării de El."
"Când S-a apropiat de cetate şi a văzut-o, Isus a plâns pentru ea." Matei 19:41
Noi când am plâns ultima oară pentru o persoană care va merge in iad? Cred că mai degrabă avem tendinţa de a ne plânge de oameni decât a plânge şi a ne ruga pentru ei...
(Anonim)
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...