sâmbătă, 8 august 2015

Doza de zambete - 8 August 2015

Discutie intre doi ardeleni:
- Ma Gheo ma, am auzit ca ai fost la Paris!
- Fost!
- Si ai vazut ceva interesant?
- Vazut!
- Si ce o fost ase interesant?
- Toulouse-Lautrec!
- Si cat o fost scorul?
____

Bula: Se spune că "o portie bună de rîs îți reîncarcă bateriile." Am încercat asta cu telefonul meu.
N-a mers.
____

- Am fost ieri la zoo. A fost tare interesant, am dat pana si mancare la lei!, ii zice Bula nevesti-sii.
- Foarte dragut din partea ta, spune ea, ce le-ai dat sa manance?
- Cativa pinguini...
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...