sâmbătă, 22 august 2015

Doza de zambete - 22 August 2015

Lucruri inedite din CV-uri:
- Vin la interviu doar dacă mă plătiţi, timpul meu e preţios;
- Atenţie, cum vă purtaţi cu mine, am fost arestat pentru agresiune împotriva unui fost şef;
- Cu cât mă plătiţi mai bine, cu atât muncesc mai mult, promit;
- Mă mişc bine la serviciu, ştiu să fac paşii de dans ai lui Michael Jackson;
- Suntem soţ şi soţie, nu muncim decât împreună, vă trimitem acest poem de dragoste;
- Am fost muşcată de un rechin, dar acum mă simt mai bine;
- Ai rata o asemenea ocazie să mă angajezi? Cu un CV ca ăsta? Eu zic că ar fi o greşeală;
- Sunt încântat de cravata pe care mi-am cumpărat-o recent, puteţi s-o vedeţi dacă mă chemaţi la interviu;
- Dacă aţi putea vorbi cu câinele meu, v-aţi da seama ce fel de persoană sunt...
____

1. Categoria “real estate”:
-Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?
-Pai ….un sediu nu chiar mare…un etaj sau doua…..si cu persoane sociabile
2. Categoria ”logica”:
-Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?
-Compania ideala este cea in care sunt oameni ideali
3. Categoria “de domeniu”:
-Care este departamentul in care doriti sa lucrati? Explicati de ce credeti ca sunteti potrivit si de ce ati facut aceasta alegere!
-Momentan in domeniul de barman ca am mai lucrat si stiu despre ce este vorba
4. Categoria ”cele mai inalte culmi”:
-Realizari: De la data angajarii, scopul meu a fost sa readuc firma pe culmile cele mai inalte din punct de vedere financiar.
5. Categoria “crestina”:
-Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?
-M-a ferit Dumnezeu
6. Categoria “am pierdut sirul”:
-Salariu: 4.500.000,00 EURO / luna
7. Categoria “sechele din copilarie”:
-Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?
-Cel mai mare esec profesional a aparut in momentul in care nu am fost calificat la faza nationala a Olimpiadei de Matematica, cu toate ca diferenta dintre celalat candidat era de doar 18.7 sutimi.
(Nota: intreb si eu, dupa sutimi se mai pune virgula?)
8. Categoria “alegeri locale”:
-Detaliati personalitatea dumneavoastra ( hobbyuri, aspiratii, ce va motiveaza, stil de viata si lucru, etc ).
-Aspiratiile mele sunt in concordanta cu idealul pentru care lupt, acela de a ajunge sa lucrez cu si pentru oameni, pentru asigurarea dezvoltarii durabile in contextul in care societatea se afla intr-o continua restructurare. La baza acestui ideal sta dorinta de a face oamenii fericiti, pentru ca numai in aceste conditii poti spune cu adevarat ca esti demn pentru a ocupa o functie de conducere. In ceea ce priveste stilul de viata, pot sa spun ca la baza implementarii tuturor activitatilor mele, fie ele scolare sau extrascolare, sta structurarea acestora in cadrul unei agende pe care o respect cu strictete. Indiferent de problemele personale, intotdeuna am putut sa duc la bun sfarsit, la data stabilita ceea ce era notat.
9. Categoria “oamenii pe care nu-i cunosc vorbesc limbi straine”:
-Alte cunostinte, aptitudini sau observatii relevante pentru CVul tau
-Cunosc mai multe limbi straine iar acest lucru ma ajuta foarte mult atunci cand vine vorba de contactul cu oameni noi.
10. Categoria “ghiciti jobul?”:
Acordarea de prim ajutor in orice urgenta oriunde s-ar fi aflat aceasta pe teritoriul spitalului;
Canulare si recoltare sange in caz de urgente;
Interventii in caz de agresiune, adoptand tactica comunicarii.
Am lucrat fara delegatie, decizia de ordine a acordarea ingrijirilor imi apartinea total.
11. Categoria “turistica”:
-Unde va vedeti peste 5 ani?
-pe varful unui munte foarte inalt si foarte abrupt.
____

1. Responsabilitati: Vinzator. “Am dormit bine acolo, ce sa zic? Parintii lucrau amindoi, eh, ce vremuri erau atunci. Si pisica zbura.”
2. Atasament la CV – “Motto: Se-ntampla-oare-o crima/ Sa-ti pui gandurile-n rima…?!” + 3 poezii: mama mea, pisica, Reteta unui om perfect, Toamna
3. Mini Interviu: Care este cea mai mare realizare a ta de pana acum? “Am ajuns la 30, sanatos”
4. Studii:
- studii privind conservarea prin congelare a materialului seminal de caine;
- lucrare de licenta in comportament sexual premarital.
5. Mini Interviu: Domeniul de interes era Vanzari. “Sunt potrivit pentru ca imi place ceea ce se intampla in acest domeniu. Piata e in continua crestere in Romania. Fratele meu mai mare m-a indrumat spre aceasta meserie si a fost ‘dragoste la prima vedere’.”
6. Descriere responsabilitati: – “impegat contabilitate primara, secretariat, impegat fac de toate (fara sex)”
7. Istoric experienta: “tatal meu este administratorul a 2 statii peco si prin urmare m-a angajat si pe mine, stiind de pasiunea mea pentru masini si implicit pentru condus”.
8. Descriere job: “Societate condusa de un isteric, (ce sa-i faci nimeni nu-i perfect…)”
9. Descriere studii: “sunt o fata de 18 ani cu 1.66m inaltime, 49kg, ochi verzi, satena (cu par lung), dragutza, seriosasa si plina de enrgie… PS. poza nu am putut sami pun pentru ca sunt prea mare format dar dak doriti..id meu de mess ok_…_… sau trim un e-mail pe adresa w w w. o k _…._…@yahoo.com..va sigur k nu o sa va para rau:D”
10. Responsabilitati: “Am fost hostessa pentru o seara la petrecerea organizata de compania “X” la restaurantul “Y”. Responsabilitatea mea era sa-i primesc pe invitati, iar impreuna cu alte 3 fete am facut atmosfera dansand, in rochii de culoarea siglei firmei, si invitand persoanele din sala la dans pentru a se simti bine.”
____

Din categoria „Scrisoare de Intentie”
„Buna ziua! Ma numesc A… I… si va trimit o mica dar importanta scrisoarea de intentie in care o sa spun ceea ce imi place sa fac si in ceea ce cred eu ca sunt bun! Anul acesta am absolvit Facultatea de Litere, sectia Romana-Engleza si sunt lincetiat in domniul filologiei-limbi straine! Limba straina, adica engleza pe care o stiu perfect imi da incredere in mine ca sunt omul potrivit pentru postul dumneavostra vacant. Am o experienta in vanzari de cca 8 luni de zile in care am tinut evidenta produselor, am tinut o contabilitate primara! Am inceput o formare (cursuri) pentru controlul calitatii pieselor! Mi-a placut inca de la inceput sa fiu atent la detalii si am pus baza in primul rand pe calitate! Cred ca seriozitatea si ca sunt atent la detalii si ca incerc sa ating mereu perfectiunea ma face sa cred ca sunt potrivit pentru postul oferit de dumneavostra! Cu respect, A… I…”
Din categoria “Cunostinte PC”:
Cunostinte PC:
Da
Din categoria „Experienta”
Denumirea Postului: INSOTIT SOTUL IN FRANTA CA REZIDENT INGINER LA LYON
Domeniu Activitate Firma: auto.
Responsabilitati: Pe perioada de 2 ani am insotit sotul in Franta unde a fost trimis de SC … ca rezident inginer ,fiind cu el pe contract si avand titlu de sejur.
Din categoria „Recomandari”
Recomandari: Dl Bogdan F…, directorul de programe, dar nu cred ca iar placea sa parasesc postul
Scrisoare de recomandare: “sunt o fire autoritara din toate punctele de vedere si sunt o fiinta atragatoare, sociabila, comunicativa, astept sa primesc raspuns”
Din categoria “Detaliati personalitatea dumneavoastra”
“imi plc f mult plimbarile cu masina,visez la o casa noua unde sa ne petrecem timpul alaturide fetita noastra,vreau un servici pe placul meu ca sa pot impaca si vita profesionala si familia in acelasi timp”
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...