marți, 25 august 2015

Doza de zambete - 25 August 2015

- Ţelul meu în viaţă?
"O să car ÎNTR-UN SINGUR DRUM (sau măcar o să mor încercând) toate cele 4 sacoşe pe care le-am umplut la supermarket, rucsacul cu echipamentul de sală, costumul pe care l-am luat de la curăţat, pepenele, căruciorul copilului şi tot ce mai e de dus în casă, decât să mai vin o dată până la maşină!"
____


Gheo si Maria vin seara de la cosit. Si cum mergeau ei pe marginea drumului, numai ce trece pe langa ei un motociclist. Maria priveste dupa el peste umar si urla:
- Gheooo!
- No, tu, fa, de ce tipi?
- Mi-e frica, Gheo! Tu ai vazut motociclistul ce-a trecut pe langa noi?
- D-apai, l-am vazut.
- Ma, Gheo, ma, n-avea cap!
- Tulai, doar n-oi fi nebuna! Cum sa n-aiba cap?
Mai merg ei ce mai merg, si iar trece pe langa ei un motociclist. Maria se-ntoarce dupa el si urla:
- Gheooo! Nici asta n-are cap!
- Tulai, fa, n-oi fi nebuna, cum sa n-aiba cap?
Iar mai merg un pic si iar trece pe langa ei un motociclist. Maria urla iar:
- Gheo! Ma, mi-e frica, ma! Nici asta n-are cap!
Gheo statu putin, se gandi ce se gandi si zise:
- Fa, Marie, ia muta tu coasa pe umarul celalalt!
____


Bula:
"Vine un subaltern la mine si incepe sa-mi spuna:
- Asa sef bun nu am avut niciodata... sunteti atat de priceput... bla,bla...
Peste vreo 5 minute apare si secretara mea:
- Sefu‘, ce bine arati azi... ce tanar pari din profil... bla,bla...
Imi intind picioarele pe birou, imi aprind un trabuc...
...printr-un rotocol de fum, privirea semeata imi cade pe calendar: 1 Aprilie 2013..."
_____________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...