marți, 4 august 2015

Doza de zambete - 4 August 2015

Un oltean ajunge la turci in bazar.
Intra intr-un magazin cu palarii si probeaza una dintre ele:
– Nu va suparati, cat costa palaria aceasta?
– 100 euro
– Nu! 50…
– Nu nu, nu se poate.
Pleaca olteanul, se intoarce dupa doua ore:
– Hai, bre, cat costa palaria asta?
Turcul, vazand ca face vanzare buna, lasa la pret:
– Hai ca ti-o dau cu 50 de euro.
– Nu! 25…
– Nu, nu, nu se poate.
Iara pleaca olteanul, iara se intoarce dupa doua ore, la sfarsit de program:
– Hai, bre, cat costa palaria?
Turcul, vazand ca a vandut aproape toata marfa:
– Nu costa nimic, ma, ia-o si du-te.
– Nu! Doua…
____
 Bula: Saptamana trecuta am plecat pentru cateva zile in SUA, cu fiul meu.
Am fost la cumparaturi intr-un magazin. Am intrebat-o pe vanzatoare:
"- Nu aveti si oua Kinder?"
"- Nu, domnule, sunt total interzise in SUA!"
"- OK, atunci dati-mi pistolul de pe raftul 2 si pusca de asalt, de langa el, va rog."
____

Bula: Ieri, la hypermarket, am aflat ca am insuficienta cardiaca, adica nu am suficienti bani pe card.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...