sâmbătă, 10 octombrie 2015

Doza de zambete - 10 Octombrie 2015

In strada, de un barbat tanar ,se apropie o femeie frumoasa:
- Scuzati-ma, intamplator nu sunteti tatal unuia dintre copiii mei?
Tipul cu groaza:
- Eu?!
- Linistiti-va, sunt invatatoare.
____

Eu stiu o melodie pe care o urasti mai tare decat pe Fuego, Justin Bieber sau oricare alta...
Melodia de la alarma...
____

 Bula si Strula stateau in aceeasi casa. Pe soneria de la intrare scria :
- Pentru Bula, apasati o data.
- Pentru Strula, apasati... alta data.
____

 Daca faci oamenii sa creada ca gandesc, te vor iubi. Daca ii faci sa gandeasca intr-adevar, te vor uri!
____

- Mi s-a furat pasaportul.
- La politie ai fost?
- Am fost. Nu sunt ei.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...