vineri, 23 octombrie 2015

Doza de zâmbete - 23 Octombrie 2015

Chirurgul: Mã socotiţi, poate, un  mãcelar...
Pacientul: Oh, nu, mãcelarul întâi omoarã şi pe urmã  jupoaie.
____

"Ioooi! Dupa îndelungi căutari, cercetătorii ardeleni au descoperit particula care şăde."
____

Gheorghiţă: A căzut facebook acum vreo 2 ore..
Mi-am cunoscut în sfârşit familia..
Par oameni de treabă, săritori, cumsecade..
Tata, cel puţin chiar mi-a plăcut, ca să nu mai vorbesc de soru-mea aia mare. În realitate e mult mai inaltă, că o ştiam de pe facebook, suntem amândoi într-un grup meseriaş de caterincă..
Din păcate, facebook şi-a revenit după vreo 40 de minute, nu am apucat să-i cunosc pe toţi.
Ne-am despărţit cu lacrimi în ochi, dar doar după ce ne-am promis că ne vom revedea din nou, poate la următoarea pană de curent sau de facebook, cine ştie.
____

Un nou film va apărea, anul acesta, având ca temă scandalul noxelor Volkswagen.
Filmul îl va avea pe Tom Cruise în rolul principal, şi se va numi "Emission Impossible".
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...