joi, 22 octombrie 2015

Doza de zâmbete - 22 Octombrie 2015

Un tip la farmacie:
- Daţi-mi şi mie o cutie de prezervative că merg la prietena mea şi o comit în seara asta, e buna rău…
Mai stă un pic și zice…
- De fapt, daţi-mi două cutii de prezervative, ca are o mamă… auuuu bună rău… şi pe aia o ard…
Se mai gândeşte un pic..
- Ştiţi ceva? Daţi-mi 3 cutii de prezervative, că are şi o soră, şi aia bună rău.
Îi dă farmacistul prezervativele, merge el la prietena lui, se aşează toți la masă.
Vine si ta-so, se aşează în capul mesei şi işi apleacă toţi capetele sa facă rugăciunea dinainte de masă.
După un sfert de oră, tipul încă işi făcea rugăciunea cu capul sub masă, iar prietena lui ii şopteşte:
- Vai, dragule, dar nu ştiam că eşti aşa de credincios …
- Nici eu nu ştiam că taică-tu e farmacist.
____

Gheorghe: Mă pregăteam să merg la pescuit şi am observat că nu mai am ţigări. Am fost nevoit să iau ţigările fiului meu... Peste o oră am prins doi delfini, cinci rechini, o balenă şi monstrul din Loch Ness !!
____

– Băi Vasile, eu cu cât beau mai mult, cu atât nu mi-e frică de nimic!
– Nici de nevastă-ta nu ţi-e teamă, Ioane?
– Nu am băut niciodată atât de mult.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...