sâmbătă, 31 octombrie 2015

Doza de zâmbete - 31 Octombrie 2015

Apel la poliţie, ora 1 de noapte.
- Bună seara, sunt cetăţeanul Ionescu, spuneţi-mi vă rog cât e ceasul?
- Ora 1.00.
După cinci minute iar sună telefonul:
- Bună seara, sunt cetăţeanul Ionescu, spuneţi-mi vă rog cât e ceasul?
- Dar dvs. nu demult aţi sunat.
- Dar, dar de atunci oricum a trecut ceva timp, iar eu vreau să ştiu ora exactă.
- Este ora 1.05.
După cinci minute, iar sună telefonul:
- Bună seara, sunt cetăţeanul Ionescu, spuneţi-mi vă rog cât e ceasul?
- Nenorocitule, dar vino odată la secţie şi ia-ţi ceasul care ţi-a fost confiscat.
____

Gheorghe: Eram mândru când prietenii îmi spuneau că sunt ca un licean. Bun, înseamna că arăt încă tânăr. Asta până să aflu că ei îmi spuneau aşa pentru că salariul meu e aproape la fel de "mare" ca alocaţia unui elev.
____

După stabilirea unei întâlniri:
- Ok. Dar cum am să te recunosc?
- Voi fi într-un pardesiu negru, blugi albaştri, înălţimea aproximativ 180, greutate 80 kg.
- Ok. Eu am să fiu într-o geacă neagră, cu un cântar şi o ruletă în mână.
____

Un poliţist, vorbind cu Moartea şi notând în carneţel:
"Deci, ziceţi că înainte să intraţi în România aveaţi o coasă...?"
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...