miercuri, 21 octombrie 2015

Doza de zâmbete - 21 Octombrie 2015

Cea mai mare greşeala în alimentaţia românilor este aceea că se mănâncă... între ei!
____

Gheorghe: Nevastă-mea a zis că face sushi azi.
N-avem peşte, aşa c-a pus nişte carnaţi de porc.
N-avem nici orez, aşa c-a pus fasole.
____

Cine a spus "Învaţă şi ai să ajungi departe!" nu a greşit. Toţi olimpicii români învață sau profesează prin țări  situate la mii de kilometri depărtare!
____

Ion: În dimineaţa asta mi-am petrecut o oră să-mi dezgrop maşina din zăpadă. Am mai petrecut apoi un ceas să fac potecă pentru a o putea scoate în stradă. Colac peste pupăză, pe drum am făcut pană, aşa că ia-o pe jos prin viscol încă vreo 10 km până la serviciu… La un moment dat a început să-mi bată atât de tare vântul în faţă, încât am fost nevoit să mă adăpostesc într-o staţie de autobuz, altfel mă lua pe sus. Însă tot nu m-am dat bătut, aşa că, după încă vreo oră şi ceva am reuşit în sfârşit să ajung la serviciu, mai mult mort decât viu. Văzându-mă, şeful îmi zice:
- Măi Ioane, nu mă aşteptam să vii astăzi. Să ştii că nu era nici-o problemă dacă nu veneai, văd şi eu ce vreme e afară…
- Păi… nevastă-mea m-a forţat să vin!
- Serios?! m-a întrebat uimit. Dar ce ţi-a spus?
- Nu te mai obosi să mergi azi la muncă, vom putea petrece astfel amândoi toată ziua în pat…
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...