marți, 27 octombrie 2015

Doza de zâmbete - 27 Octombrie 2015

- De ce v-aţi oprit la 3 copii?
- Am auzit că fiecare al 4-lea copil născut e chinez!
____

Porumbeii sunt simbolul păcii şi al speranţei. De asta se aruncă spre văzduh porumbei la nunţi ca să ştii la ce renunţi...
____

În sfârşit, îi spune patronul lui Gheorghe, astăzi nu ai mai întârziat la serviciu!
- Da, pentru că mi-am luat papagal!
- Dar eu te sfătuisem să-ţi iei un ceas deşteptător!?
- Aşa este, dar ceasul n-a dat rezultate, aşa că am pus ceasul lângă papagal, iar când ceasul suna, la ce spune papagalul în acel moment ar putea trezi tot cartierul!
____

Gheorghe: M-am ales cu un ochi vânăt sâmbătă noapte. Când am plecat de la bar, am încercat să plătesc nota de plată cum era cu o oră înapoi...
____

Gheorghe: Jur că nu mai beau! Sâmbătă noapte am fost atât de beat încât am plecat din bar la 4 şi am ajuns acasă la 3...
____

Eşti român dacă te ataşezi emoţional de pungi şi le ţii pe toate într-o pungă mai mare.
____

Legea produselor româneşti face ravagii. La fiecare şaorma, trebuie să cumperi şi o mămăligă.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...