joi, 10 decembrie 2015

Doza de zâmbete - 10 Decembrie 2015

Gheorghe: Sun azi la munca...
- Şefu', a murit soacră-mea azi dimineaţă... o să am nevoie de liber de la muncă.
- Îmi pare rău s-aud asta... te înţeleg, ia-ţi concediu cât ai nevoie.
- Mulţumesc, şefu' !... Vor fi vreo 10 - 15 ani, depinde cât o să-mi dea judecătorul...
____

Reclamă genială pe litoral: “Vino la mare în decembrie. Nu sunt manele şi poţi auzi valurile!”
____

Copilul îi spune mamei:
- Am decis să nu mai învăţ.
- Păi cum aşa? întrebă mama.
- Am auzit că cineva a fost ucis pentru că ştia prea multe.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...