miercuri, 9 decembrie 2015

Doza de zâmbete - 9 Decembrie 2015

În filme:
El: Ți-e frig?
Ea: Nu.
El: Ți-e frig?
Ea: Nu.
El: Ți-e frig?
Ea: Nu! De ce mă tot întrebi dacă mi-e frig?!
El: Caut un motiv ca să te iau în brațe.
În realitate:
El: Ți-e frig?
Ea: Da.
El: Păi du-te și ia-ți un hanorac pe tine!
Ea: Am crezut că mi-l dai pe-al tău.
El: Cum fă să ți-l dau pe-al meu, că și mie mi-e frig?!
____

Gheorghe: Am terminat de mâncat, am strâns de pe masă, am facut un duş, m-am spălat pe dinţi, m-am băgat în pijamale, apoi în pat... Ce bine...
!!! Apoi mi-am amintit că ăsta era micul dejun!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...