luni, 7 decembrie 2015

Doza de zâmbete - 7 Decembrie 2015

Soţul tocmai termină de citit "Bărbatul casei", o carte care îi învaţă pe bărbaţi cum să se impună în relaţia cu soţia. Vine direct la nevastă-sa şi proptindu-se în faţa ei, zice:
- De acum înainte să-ţi intre în cap că eu sunt bărbatul în casa asta şi cuvântul meu e lege!!! Ai înţeles??? Aşa. Acum vreau să-mi prepari cina, să mă serveşti, după care vreau ceva la desert. După ce mănânc, te duci să-mi pregăteşti baia, ca să mă relaxez. Şi după baie, ghici cine mă îmbracă şi îmi face freza!!??
Nevasta zice:
- Cei de la pompe funebre...
____

- Ia povesteşte, Gheorghe, cum o fo' cu accidentul de maşină?
- Apoi, o fost aşe: noi am mărs pă drum tăt'nainte şi când drumu' o luat-o spre stânga, noi tăt 'nainte...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...