luni, 29 martie 2010

Perle de tot felul - 29 Martie 2010

"N-am tabla. Cu ce vreti sa scriu?"
"Vrei sa vii, Ioneasco, la tabla? Stiu ca habar n-ai sa rezolvi exercitiul, dar sa mai radem si noi putin."
"Cine vrea poate sa paraseasca sala, cine nu, la fel."
"V-as sfatui sa nu ma enervati pentru ca s-ar putea sa fac victime."
"Creierele voastre nici nu mai au nevoie de soare, ca sunt deja facute scrum."
"Daca nu aveti chef sa stati la ora, nu-i nimic. Adevarul e ca nici eu nu am chef de voi."
"Esti chiar caraghioasa, fetito ! Mi se pare ca te-am vazut pe site-ul ala de pitipoance."
"Ma duc sa beau putina apa. Daca va prind ca va inspirati din diverse surse nu mai beau apa niciodata."
"Chiar nu vreau sa va jignesc, dar cum pisicii mei sa nu stiti teorema lui Pitagora? Nici macar aia de la uman nu sunt atat de bata."
"Nici macar nu m-ar mira daca nici unul dintre voi nu ar luat Bac-ul. Sunteti mult prea praf pentru materia asta. (Matematica)"
"Daca miros a alcool, sa stiti ca aseara am iesit cu sotul meu la restaurant. Nici acum nu mi-am revenit dupa 5 sticle de vin. Am sarbatorit 10 ani de casnicie."
"Cine are de gand sa scoata vreun cuvant il invit sa tina ora in locul meu ca si asa mi-e lene."
"Am hodorogit carjele bietului Aron."
"Acest om mergea pe strada imbracat in barca."
"La ce ne foloseste o strada?"
"M-as enerva pe voi in mod normal dar acum imi e prea lene.."
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...