joi, 18 martie 2010

Sa zambim si azi - 18 Martie 2010

Apeluri catre Connex (vechi - 2002)


  1. - Am connex go si vreau sa stiu si eu cat impozit mai am.
  2. - Am si eu un philips fritz?
  3. - Am si eu o intrebare, am auzit ca de ziua de nastere ne trimiteti niste dolari credit, asa este?
  4. - Am primit un mesaj care zice sa sun la 333 sau 334
    - Da, inseamna ca aveti un mesaj vocal prin sistemul Connex Vox
    - Cum Connex Vox,ca eu sunt pe Connex Go ...!
  5. - Daca sun si eu de aici pana in Italia, imi spuneti si mie cu cat sunt compostata?
  6. - ...Cu cine am placerea sa stau de vorba?
    - Aaa, iii, aaaaa sunt sotul sotiei mele!...
  7. - ...Dau sa formez, se aude pic-pic, pic-pic iar receptorul cade de pe ecran si-mi apare din nou RO CONNEX...
  8. - Sunt pe cale sa ma sinucid...
    - ...De ce?!
    - N-ai sa afli niciodata prietene!...
  9. - As vrea sa-mi pun bariera pe telefon!'
    - ????
    - ...Clientul ar fi vrut sa ii bar-ez cartela!
  10. - Am su eu un chips connex go!' -se referea la cartela sim!
  11. - Sunt Nokia 2110. Puteti sa-mi spuneti cati $ mai am pe computer?
  12. - Imi descrieti aparatul dvs?
    - Este ca o placinta mare, cu ochelari si 2 antene...tastele sunt albe, dar pe ele scrie cu negru...
  13. - Spuneti va rog colegilor dvs. ca un baiat de la 250 km -din Horezu, are semnal max. pe tel- si ca acum sunt un om fericit...mi-am pupat si tel., i-am spus ca il iubesc!!!
  14. - Spuneti-mi, am auzit ca in timpul eclipsei se intuneca. D-voastra ce tarife o sa practicati: de zi sau noapte!?
  15. - Am luat un pachet Connex Go si am primit ochelarii de eclipsa. Cum sunt o persoana prudenta am facut un test si...ce credeti? Am constatat ca soarele se vede "imprastiat" prin ochelarii primiti de la voi, ca si cum ai arunca cu o rosie pe un perete...Ce ma sfatuiti sa-i port sau nu..."
  16. - Domnule ! Mi-a aparut o eclipsa pe ecran si pe urma mi-a disparut tot creditul.
    - Ce va aparut pe ecran?(credeam ca nu am auzit bine)
    - O eclipsa Domnule care mi-a luat toti dolarii!
  17. - Credeti ca este o problema de retea? Dintr-o data mi-a scazut frecventa radio, deci toate casutele de pe telefon mi s-au golit, iar apoi mi-a aparut pe telefon "Cautare...", adica ma cauta cineva. Cine credeti ca m-a cautat?
  18. -Alo? Alo? *222 Deranjamentele?
  19. - Vreau si eu sa intru in programul Roaming!
  20. - Sunt o incepatoare de-a dumneavoastra si am intrat in el sa vad ce se intampla...Sper ca era vorba de tel. Nu am apucat sa ma conving pt ca apelul s-a intrerupt...
  21. - Buna seara vreau si eu sa bag o cartela Connex intr-un telefon de 12$!
  22. - Buna ziua domnisoara....am si eu un Nokia 6110 si ma interesa daca pot sa-l folosesc pe post de telecomanda la masina, sa deschid usile????
  23. - Sunt si io un abonament de-al dvs...aaa ma scuzati un abonat
  24. - ...tastati #
    - Care este # ... aha semnul de inchisoare!
    si tot acelasi
    -...eu ma culc cu telefonul !
  25. - Nu va suparati a fost bunica pe la mine, si ea e mai batrana si mi-a rupt cartela sim...in 3(trei) bucati.
  26. - Un domn client :"am un alcatel cu fatada albastra..."
  27. Ce parere aveti s-ar potrivi un sacou rosu cu o cravata neagra cu dungi galbene?
  28. Vroia codul PUK : "S-a Blocat cartea. Scrie carte blocata". In sfarsit, am introdus codul puk:
    - S-a deblocat, da?, il intreb
    - Da, dar acum imi spune sa introduc codul de zavorare al clavierului
  29. Suna cineva (o doamna) si-mi spune: "Va rog D-le sa trimiteti imediat pe cineva aici deoarece vecinul de deasupra care are telefon la Dvs. (connex) implanteaza unde electromagnetice. Este turbulent, bea si este nebun. Chiar si in masina si-a implantat aceste unde ".
  30. - Va mai pot ajuta cu altceva?
    - Nu da' o sa ma gandesc la niste intrebari mai grele si revin io...
  31. Clientul: Am si eu nevoie de codul PUK pentru ca mi s-a blocat cartela.
    Eu: Imi puteti spune, va rog, ce mesaj va apare pe ecranul telefonului...
    Clientul: Hi! Have a nice and lucky day!!
  32. Sotia unui arab suna in CS pt bonus. Spune datele, la care arabul o intreaba:
    "Dar cine intreaba toate astea?"
    "Taci din gura, e de la Connex, pt aia 9$! Off, prost mai esti!..."
  33. - Pot sa incarc o cartela de 12 pe 3 telefoane? Cate 4$ la fiecare telefon?
  34. El: Fiti amabil, cum pot afla nr. de telefon al cartelei de pe care va sun?
    Eu: Cand ati cumparat-o nu vi s-a spus numarul?
    El: Pai...sa fiu sincer, o am de la un baiat care a furat-o de la cineva si... eu am furat-o de la el!
  35. - Sunt o trufanda a retelei dvs...
    Clientul se referea la faptul ca este un nou abonat
  36. - Buna ziua, sunt dl. Teodorescu, si sunt un neintelectual in materie de telefoane mobile...
  37. - Buna seara domnule! Care este domnule codul meu fox?
  38. - Buna ziua, doresc sa-mi anulez Connex Vox-ul
    - Dar de ce doriti sa il anulati ?
    - Pt. ca am casuta postala, ce mei imi trebuie Connex Vox?
  39. - Vreau sa stiu si eu ce steluta are departamentul de plati(?!)
  40. - .... diez domnu'.. stiti care e?...pai patratelul acela de sub 9
    - Ah! (luminat subit) ala cu 2 linii orizontale si 2 VERTICULARE, da da, va multumesc foarte mult ca tare ma chinuia ca nu stiam care e !?:))
  41. - Noi suntem o familie de pocaiti ?
    - Si cu ce va putem ajuta?
    - Sa ni-l trimiteti pe domnul Isus mantuitorul nostru care a murit pt. pacatele noastre.
  42. - D'soara!? Cum m-auziti?
    - Foarte bine!
    - Pai da, ca sunt in canal si am vrut sa stiu cum s-aude!
  43. - Va rog sa ma scuzati, poate o sa vi se para bizar, dar v-as ruga sa-mi spuneti ce ora este, in ce zi suntem, luna si an....
  44. - D-l Barculica ne intreaba: "daca sun pe telefonul meu public de acasa, cat ma costa?"...
  45. - Cu cine am placerea sa vorbesc?
    - Cu abonatul clientului!
  46. - Da' de ce imi vine factura?
    - Eu(blocat total) pai...serviciile noastre (bla-bla)
    - Da' io ce fac cu ea ca de vreo luna a venit?
    - Pai recomandarea mea este sa o platiti
    - Da' de ce sa o platesc? aaa e indicat sa o platesc...si daca n-o platesc?
  47. Ne anunta ca si-a pus Dialogul releu langa casa lui, si s-a enervat atat de tare incat ne anunta ca ne da terenul din Prunisor (Mehedinti) ca sa punem si noi!!!!
  48. - Buna ziua, sunt o cartela reincarcabila si ati spus ca-mi dati 15 $
  49. - Am si eu o caseta reincarcabila pe telefon! Cum o citesc?
  50. - D-ra, am si eu o cartela Connes Go abonamentala....!?!!
  51. - Se poate sa urgentati semnalul?
  52. - Sunt abonata de curand a telefonului mobil!
  53. - ... spuneti-mi, va rog, cand ati facut ultima incarcare a cartelei dvs.?
    - Ieri seara. Am tinut-o vreo 4 ore la incarcat.
  54. - D-ra, am si eu un telefon Motorela si-mi cere codul "bin".
  55. - Buna seara, aveti cumva o oferta de abonament cu minute gratiute incluse pt. gravide?
  56. Ea: Am telefonul blocat si imi trebuie codul...puk!
    Eu: Sigur, insa mai intai spuneti-mi nr. de tel.
    Ea: Nr-ul? A da nr-ul...Dar eu nu-l stiu! Stiti, eu nu ma sun niciodata
  57. - # este garduletul de sub cifra 9, ia uitati va!
    - Da sigur! da' unde'i telefonul?
    - Pai nu vorbiti de la el? (vedeam nr)
    - AAA ! am uitat!
  58. - D-ra stiti cum se numeste un tigan care are telefon?
    - Nu
    - Daca are fix este RomTelecom, daca are mobil e MobilRom...iar daca ii fluiera mintea se numeste COSMOROM
  59. - As vrea si eu sa am numarul INVIZIBIL!!!
  60. - Ce tip de tel aveti?
    - Motorola..
    - Ce model de Motorola?
    - D-ala cu Vibrator...
  61. - Daca de pe mobil nu pot transmite mesaje, alta posibilitate nu exista?
    - De exemplu?
    - De pe fix?!
  62. - Fiti amabila domnule sunt si eu un mobifon...
  63. - Am incercat sa-mi apelez numarul azi si imi spune ca Connex mi-a restructurat apelurile (Nota: am mai avut un apel din asta candva...)
    - (dupa verificare) Telefonul dvs. este blocat pentru ca ati cerut acest lucru, fiind furat.
    - Asta stiu, dar de ce nu pot sa-l mai sun?
  64. - Astazi am semnat un contract. Mi-am trecut nr de la cartela Connex Go la abonament. Din momentul in care mi se va activa cartela pe abonament, credeti ca as putea s-o vind pe asta Connex Go?
  65. - Fiti amabila, aveti trezire de dimineata?
    - (In gand: daca imi beau cafeaua...) Ati putea fi mai explicit, imi cer scuze dar...
    - Adica, pe cine ma trezeste maine dimineata ??? Mi s-a terminat bateria la ceas, iar "telecomul" s-a inundat...
    Da' io' am si-un caine bleg, care nu-si mai face datoria
  66. - Aveti factura detaliata?
    - ...Da, da, masura detaliata!!!...
  67. - Nu va suparati,cum imi activez si eu serviciul "incognito"?
  68. Avea tel. blocat, ii dictez formula de deblocare pt. Motorola apoi...
    Eu: Va rog sa tastati acum codul pe telefon ca sa ma asigur ca se deblocheaza.
    A inceput sa formeze codul dar eu auzeam in casca cum il forma .
    Eu: D-voastra de pe ce tel. vorbiti ?
    Ea: De pe fix.
    Eu: Si pe ce tel. tastati codul puk ?
    Ea: Pai pe fix, nu?
  69. vorbeam cu un client de-al nostru ... ma intrerupe si-mi spune:
    - Stati putin ca trece tractorul...!!!!'
  70. - Doamna S:Suntem fam. S. C. si ieri ne-a expirat viza .Ne puteti spune cat avem de plata?
  71. - Domnule este inacceptabil ce faceti cu noi! Am facturi de 8 milioane platite lunar si acuma m-ati aruncat la ghena. Nu mai pot suna, nu mai pot primi apeluri.
    - Dar ce auziti in casca atunci cand doriti sa initiati apeluri?
    - Nu stiu exact ce aud, dar pe ecran scrie ca cele 112 minute disponibile s-au consumat. Ce fac acuma?
  72. "si stiti, aveam un Panasonic din ala mic si foarte slabanog.."
  73. - Pentru activarea serv .... este posibil sa vi se ceara o anumita garantie care va sta la noi...
    Dupa un timp de gandire vine si raspunsul:
    - ...A! Deci trebuie sa vin sa las un obiect de valoare la voi?
  74. - ... nu stiu ce se-ntampla, nu mai pot trimite mesaje, iar de azi-noapte imi vine in continuu acelasi mesaj..
    - Si care e textul mesajului?
    - "Noapte buna, Nelutu"...
  75. "...sunt posesorul unui abonament Startac de 5$..."
  76. "D-ra mi-a spus un prieten sa sun la dv. din cauza ca are indicele ascuns" (se refera la restrictionarea identitatii nr. de tel.).
  77. O clienta de-a noastra, doamna X:
    - D-na informatoare, spuneti-mi ce se intampla, ca Connexul este corect, dar telefonul meu nu este corect,sa-mi bag piciorul, cred ca s-au bagat niste anitcristi din aia de-ai lui Iliescu la noi la Galati aici, ca cum adica d-vastra puteti sa-mi trimiteti factura detaliata, ca sunt mereu sunata din Asia si astia de la telefonul fix nu-mi spune convorbirile?!?
  78. "...cum pot sa fac sa bag divort in mariajul asta cu Connex-ul....?"
  79. - Pana cand dureaza promotia cu primele trei secunde gratuite ?!!!
  80. "Am primit aseara 'domnisoara factura' si ma duc maine sa o fac 'doamna'..."
  81. - De ce ne dati tarifele in centi DACA ABONAMENTUL E IN DOLARI?!
  82. - ....am primit un mesaj de la dvs prin care ma anuntati ca mi ati schimbat numarul de telefon. De ce ati facut asta ?
    - Si care este noul dvs numar ?
    - 302 2222!!! si nu mi place!
  83. - Am probleme cu telefonul! nu stiu ce are...
    - Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba.
    - Un moment sa aprind lumina ca ma jucam cu el sub patura!
    - !!!
  84. - As putea sa-mi donez abonamentul?!
  85. Intrebare: Ce tip de tel BOSCH aveti?
    Raspuns: Cel cu pachetul CONNEX GO, cel care miauna.
  86. Era vorba de formula de deblocare a Pin2. Nu reusise sa-l deblocheze.
    Eu: "...si,spuneti-mi,va rog, din ce pozitie ati introdus aceasta formula?"
    El-stupefiat: "Pai...din pozitia normala a omului, din picioare."
  87. - Vreau sa vad ce limbi imi ofera telefonul, ca nu stiu cate limbi imi da...
  88. - "Buna sara vreau si io codul pok"
    - Cu cine am placerea?
    - ...Cu Motoroala...???
  89. El: Adresele pe care merg pe Internet imi apar pe factura?...ca nu vreau sa le vada nevasta!
    Eu: Nuuuu....
  90. - Dar cand sunati la 2054444, modemul raspunde?
    - Da!
    - Si negociaza protocolul de comunicare?
    - Nu stiu, ca zice "Alo, mama?"
  91. - Stii ce am facut cand a scazut semnalul? L-am scuturat, ca eram nervos, si si-a revenit imediat..
  92. - Am sa sun si la dep. de Marketing si am sa-i rog, sa-mi vopseasca camionul cu mult verde si albastru - CONNEX. Asa le demonstrati inca o data la nemernicii cu 094 cat de buni sunteti.
  93. - Domnita cu cat va platesc aia ca sa vorbiti toate la fel?
  94. - Azi am fost la Connex Go si am facut cartea reincarcabila!
  95. - Spuneti-mi, va rog, daca fac un al doilea abonament la Connex, mai trebuie sa platesc TVA?
  96. - Doamnaaaaa!!!! daca vorbesc la telefon din cada ma curentez?
  97. Eu: Nu va aud! Va rog indreptati-va catre o fereastra!
    El: Unde sa ma mai duc dom`le? Eu sun din Costesti si sunt pe acoperisul casei!
  98. - Cu ce va putem ajuta?
    - Eh, cu ce! Cu casuta mesagerica!
  99. - Cine a spus unui client ca o celula are o capacitate de 40 de apeluri. Poate nu am eu suficient de bine actualizata informatia, luminati-ma si pe mine!!!
  100. - D-na eu fusei dusa p'afara si aparu un plic pa telefon. Da' nu umbla nimeni la el. Noi am mai sunat la dumneavoastra si ne-ati dat o formula cu stelute. Am cautat-o acuma' am pus stelutele si nu dispare d-na, nu dispare plicu'...
    - Inseamna ca ati primit un mesaj...
    - Da nu umbla nime la el...
    - Ce aparat este?
    - Gesem (GSM) d-na ...
  101. - Dom'le, vad aici, langa Urziceni 72 de cerculete luminate care se invartesc, sunt OZN-uri dom'le"." Va rog domnita sa ne faceti legatura la ANTENA 1, sa vina astia sa filmeze ca e de necrezut!!!!!"
  102. - Domnisoara, 118 il formez cu musca in fata?
  103. - Doamna, la un mesaj primele 3 cuvinte sunt gratuite?!?
  104. - Daca nu i-mi dati roaming voi atunci am sa ma abonez la france telecom
  105. - Nu pot sa dau nici un apel!
    - Ce se aude cind incercati sa apelati
    - Apelul a fost sigilat in interiorul telefonului!
    - ...

__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...