marți, 30 martie 2010

Perle de tot felul - 30 Martie 2010

Gaina si biliardul:
http://www.youtube.com/watch?v=vIY6h0cc2pw
........................................................................................

"Hai mai bine sa facem economie de timp si inchide gura. Si asa nu ne-ai impresionat cu nimic..."
"Am impresia ca mi-ai cam luat-o in cap!"
"In loc sa merg la piscina, am venit sa pierd timpul cu niste prajiti ca voi."
"Functionarea va avea loc 28 de ore pe zi."
"Cui mi s-a adresat acest apelativ?"
"Asa faceam si eu cand eram prost."
"Te intinsasi ca o girafa."
"Intreaba profesorul:
-Care este cea mai mare planeta din Sistemul Solar?
Se ridica repede un elev si zice:
-Soarele!!!!!!!
"
"Am nevoie de 2 puncte ca sa obtin un cerc"
"Cuptorul cu microunde a fost inventat dupa ce un cercetator a trecut pe langa un radar si batonul de ciocolata din buzunarul lui s-a topit."
"Dinozaurii ierbivori nu mancau iarba"
"Profesorul de tehnologie: \"Uitati-va in manual, pagina 89! Eu.. am si eu una numai ca e mult mai scurta si mai subtire!...\""
"La ora de stiinte...
Invatatorul:
-Care este cea mai partea din corpul omului.
Un elev:
-Rechinul!
"
"N-am creta.Pe ce sa scriu?"
"Lichenul renului creste pe ren."
"Soarele este facut din sos picant."
"Intr-un singur copac pot fi gasite peste 500 de specii de gandaci"
"Nu te mai zambi asa la mine intr-un canin!"
"Omul lesina daca este atins de
o frunza
"
"Exista ploi cu broaste, serpi si pesti."
"Stefan Cel Mare a incendiat focul."
"Luna este facuta din branza."
"Zidul Chinezesc este o mare catastrofa naturala..."
"Auzul face parte din ureche"
"Propozitiea principala este todeauna in fata"
"Profa:Codrule , codrutule , ce mai faci ...
Elev:...Batranule ...
"
"Sotia lui Moromete,mama vitrega a celor trei baieti,se numea Paraschiva ca si pe baiatul lui Moromete."
"Moromete avea trei fii Paraschiv, Nila si Achila."
"Ion Creanga a fost hot urmarit si cautat in 44 de state europene."
"Inainte sa-mi cumpere televizor, eu n-aveam televizor!"

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...