duminică, 28 martie 2010

Sa zambim si azi - 28 Martie 2010

Perle de tot felul:

"Nu tot ce zboara se vorbeste. (profesoara de biologie)"
"Taci ca-ti plombez falcile cu-n trei! (profesoara de romana)"
"Pronumele personal este taci ca dau cu tine de pamant! (profesoara de romana)"
"Atomul nu se divizeaza... dar de fapt se divizeste, va spun eu! (religie)"
"Nu pot merge mai repede, nu vezi cate picioare am?"
"Izmenele astea fac parte din uniforma?"
"In aceasta perioada o sa va traga de maneca tot felul de reni si renoaice."
"- Ora exacta a plecarii trenurilor e de obicei mai devreme sau mai tarziu, cum e norocul."
"In padurile tropicale esista oameni rai"
"Daca lasi o bucata de zapada intr-o sticla cu Cola a doua zi ai sa-l gasesti pe Yety"
"Daca as pune o poza cu tine pe usa de la beci, cred ca ar fugi toti soarecii."
"Harap Alb s-a imprietenit cu un cal care manca mult de tot si cu un betiv care nu se imbata niciodata. Si a mai fost unul care isi lungea mainile si picioarele ca in filme si ajungea dupe luna. Poate Eminescu a vazut viitorul de s-a gandit el ca exista oameni de plastic care se lungesc"
"Ion Creanga a murit in 2010 pe 12 februarie."
"Sterge tabla si las-o uda."
"Am sarit peste turnul Eiffel"
"In anul 1939 Hitler conducea Romania"
"Materia neagra este materia luminoasa"
"In povestea Fluierul ciobanasului se vorbeste despre un cioban fatarnic."
"In spatiu se gaseste pizza."
"Socrate, Pitagora, Plato, Aristotel, Hipocrate, au participat ca atleti la Jocurile Olimpice."
"Mi se crapeaza buzele..."
"Pot sa fac calicaturi"
"Etnogeneza este o boala!"
"Romania este situata in partea de est a tarii."
"Intr-o zi cainele a mers la plimbare in orasul de langa satul sau."
"A fost publicate o carte !!"
"Imparatul islamic avea 100 de copii."
"Nu inteleg de ce Harap Alb este un basm cult. Daca era cult, adica inteligent, eu nu intelegeam ce scrie in carte pentru ca ar fi trebuit sa aiba numai cuvinte neintelegatoare. Asta nu inseamna ca eu nu sunt un baiat destept!"
"Nu conteaza ca canibalul l-a ucis pe om, ci de ce ii era foame canibalului"
"De ce am impresia cã vã uitati la mine ca la o constructie maramureseanã ?"
"Profa la test (liceu):
-Vedeti ca eu ma duc pana jos sa cumpar o cafea! Cine NU copiaza ia 2"

"Cine nu a invatat pentru azi mana sus ca sa il ascult"
"Un flux si un reflux dureaza 6 ani."
"O facem pe asta si dupaa aceea continuam."
"Mi se limba plimba-n gura..."
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...