joi, 18 martie 2010

Sa zambim si azi - 19 Martie 2010

Apeluri catre Connex - vechi (2002) (partea a doua)



  1. - Doamna am un mesaj pe telefon, mi-a aparut o "fata" ,adica un cap patrat cu un ochi si un nas. Ce fac ,cum citesc mesajul?
    - No comment...
  2. - Am scapat si eu un pic telefonul pe limba rusa...
  3. - Cu cine am placerea sa stau de vorba?
    - Cu tatal meu!
  4. - Pana la ce inaltime am semnal? Vreau sa sar cu parasuta, si...
  5. - Domnisoara...vreti neaparat sa fac proces cu nevasta-mea? ma suna si voi o cuplati cu amanta mea???? S-au certat astea doua...scandal...acum plang amandoua...Si aia micii..
    - Imi distrugeti familia!!!!
    - Evident HCFU catre amanta
  6. EL: "Saru'mana, ma numesc Cezar, as putea sa vorbesc cu Brutus, va rog...?
    EU: Imi pare rau, nu este aici....cu altceva v-as putea ajuta?
    EL: Aaaaaa, nu, doar sa-i spuneti cand vine, ca l-a cautat Cezar, va rog io mult...
  7. "...am si un atuu...nu mi-au dat cartea tehnica in limba romana si m-am chinuit cu el de 2 luni, m-au lasat nervii, si din cauza asta l-am aruncat intr-un baraj...uite asa m-am enervat si l-am aruncat...si o sa anunt si OPC-ul ca sunt prietenii mei"
  8. - Nu va suparati, am si eu un Nokia 5110 care s-a murdarit, am vrut sa il spal si a intrat apa in el. Ce pot face acum?
    - Sa mergeti cu el la un service...
    - Dar nu va suparati, stiti, cand l-am spalat, a intrat la apa, si acum este un Nokia 8110! Ma pot duce cu el la dealer, sa il dau pe acesta, si sa imi dea Nokia mea 5110 inapoi?
  9. - Sar'na, mi-apare si mie o scrisoare pe ecran....spuneti-mi cum pot sa intru in contact cu ea...?
  10. - Dom'le, eu va fac scandal! Si voua si lui! Il sun pe barbatul meu si-mi raspunde una cu nu stiu ce limbi straine...Ce treaba are el cu aia...cu limbile?
    - ....!?! (dupa mai multe intrebari...era serviciul de mesagerie vocala Dialog...)
  11. - Va rog sa-mi trimiteti si mie un SMS ca a disparut pliculetzul pe care-l aveam si arata urat locul ala gol pe ecran.
  12. Eu: "...cu ce v-as putea ajuta...?"
    El: "Cu o femeie !"
    Eu: "Imi pare rau, dar astfel de servicii nu sunt oferite de Connex..."
    El (foarte indignat): "Cum, n-aveti asa ceva pe acolo...?"
  13. D'ale... Expresie:" cu siguranta ca aveti si alti clienti care solicita reclamatii!"
  14. D'ale (cu eroziuni): Domnule draga, am tastat si eu codul pin, si mi-o zis "codul pin erodat"
  15. - Am si eu o problema: mi s-a blocat, nu mai vrea sa intre.Ce fac in situatia asta?
  16. D'ale (cu valute FORTE): Dom'ne am cumparat o cartela de reincarcare de 12.00, dar cand am facut reincarcarea mi-a aratat mai putin-posibilca dolarul Connex sa nu aiba 100 de centi cum este normal, ci poate sa aiba 80 de centi din aia connex
  17. - Doamna, imi apare pe tel puchi, puchi....dati-mi si mie puchi ca s-a blocat...
  18. - Doamna imi intra 1, imi intra 3, dar nu stiu ce sa fac cu "nouale"(9) ca nu intra deloc...
  19. - Fostul nume al strazii :" str Partizanilor". Actualul nume :"str Regimentul trece spre Siret".
  20. EU: "Buna seara, ati sunat...bla, bla Cu cine am placerea sa stau de vorba?"
    EL: "Pai sunt 092xxxxxx, dar nu scrie pe mine!!!"
  21. - As dori sa-mi activati si mie necunoscutul
  22. Clientilor nostri eterni...
    - Am si eu telefonul blocat...
    - Ce va scrie acum pe tel?
    - Etern cod PUK!!!!
    - Dupa ce tasteaza PUK: ce va apare pe tel?
    - Etern nev PIN!!!... si tot asa.
    Un client cat se poate de etern...
  23. - Domnita, sunt abonatul Connex cu marca Ericsson 1018 si vreau sa ma blocati!
  24. - Buna ziua, sunt pachetul connex go si mi-a aparut un mesaj: "posibilitatea initierii", vreau sa va intreb in ce ma initiaza?....
    - Ati citit tot mesaju?
    - Pai vreau sa stiu intai in ce ma initiaza...
  25. - Buna seara, sunt "abonamentul" Nita Florin la Connex Go si as dori sa va "spun" si eu o intrebare, dar as dori sa ma sunati dvs. inapoi sa-mi raspundeti, iii..., na ca am uitat intrebarea
  26. - Domisoara.. am si eu o intrebare...
    - Da va rog va ascult...
    - Toate sunteti la fel de frumoase precum vorbiti, ca daca-i asa imi fac cortul in fata la CONNEX
  27. (foarte hotarat):
    - Buna ziua, sunt din Oradea, mi s-a terminat creditu'...si as dori sa aflu numarul de la morga!
    - ...imi rau, dar sa stiti ca aici nu detinem numarul de la morgi, de la cimitire, sau lucruri de genul asta.
    - N-auzi dom'le ca mie-mi trebuie numaru' de la morga!
  28. Customeru': ...as vrea sa o verific si eu pe doamna cu nr...(pre-paid), fiindca se pare ca e in ultima faza...
  29. - ....ce se intampla domnule ca de 3 luni de zile nu mai primesc factura de la Connex?
    - Pei haideti sa verificam daca adresa de facturare este cea corecta (si era)....
    - Aveti probleme in primirea corespondentei?
    - Pei ce probleme sa am ca aici in scara blocului nostru numai vecinul de la 2 are cutie, restul sunt demolate!!!
  30. - Nu va suparati, stiti cumva pe unde este sediul Mobifon? Am auzit ca e pe linga Connex...
  31. - Buna ziua, am si io o Nokie 3110 si as dori sa-mi blochez cheile....."key"-le....
  32. - Alo, doamna mi-am luat si io un motorola si nu stiu sa-i pun cantecele
  33. - Buna ziua.....
    - Buna ziua , eu sunt fiul parintilor mei...
    - ?!?!
  34. Clientul: Mai sunt primele 3 sec gratuite?
    Eu: ...de la 10 ian raman doar 2 sec
    Clientul: Care?
  35. Eu: [....] - Haideti acum sa deblocam telefonul! Tastati **05* XXXXXXXX*xxxx*xxxx#
    Clienta: - Am tastat. Acum ce fac, il deschid?!
  36. - As dori sa-mi activez serviciul de ocolire de identitate...
  37. - El, foarte hotarat: vreau sa vorbesc cu doamna!
    - Stiti, noi suntem 30-40 de oameni care raspundem pe rand...
    - Nu-i nimic, mai sun o data, poate imi raspunde o doamna, vreau sa vorbesc cu o femeie!
  38. Din seria "ce vraji a mai facut telefonul meu":(astazi episodul compatibilitate):
    - Am si eu un SINUS din acela reancarcabil, care detecteaza potrivirea...!
  39. Ardelenii se hotarasc sa declare razboi Chinei. La un moment dat unul dintre ei ii atentioneaza pe ceilalti:
    - Ba, da'-s milioane!
    - Da' chiar, ba, unde-i ingropam?
  40. - ...nu ma descurc cu telefonul, am avut o copilarie nefericita..!!
  41. - As dori si eu sa fac untransfer de personalitate, ce acte imi trebuie?
    Parerea:
    - Un psihiatru.
  42. El: Am incercat si io sa fac incarcarea la 444 si nu mi-a simtit impulsu'...
    Io: ...??? Mai exact, cum adica nu v-a simtit impulsu..??
    El: Pai...am incercat sa formez 1 pentru romana...si nu m-a simtit...
    Io: Ce intelegeti dvs. prin "nu v-a simtit"...?
    El: Nu mi-a simtit impulsu'...adica am apasat 1...si mi-a dat eroare...
  43. As dori sa reziliez contractul pentru ca nu am propagare...
  44. Un client "amarat" din Suceava:
    - N-am primit factura... stiti, postasul nostru o mai trage cu rachiul si a uitat de ea cateva zile...
  45. Sunt si io un abonat care inca nu am fost legat...
  46. - ...doamna, aveti idee cat costa o baterie care sa-mi dea drumul la vibrator...?
  47. Eu: Ce tip de Motorola este?
    Doamna doctor: Nu stiu, dar este grasunel si cu marginile rotunjite...
  48. - ...don'soara, io am scos cartela din telefon si am pus-o pe masa....si am pus ibricu' fierbinte pe ea si s-a topit.....acu' ce fac...?
  49. - Buna seara, cum pot sa vorbesc si eu cu operatorul meu de retea?
  50. - ...si are de plata vreo doua milioane si ceva.Se pot plati in rate?
    Raspuns: S-ar putea dar nu ne poate apela dansa?
    Client: Nu ca are niste probleme!!!
    R: Ce fel de probleme?
    C: Si-a rupt piciorul si sta in casa......
  51. - Buna dimineata, d-ra. Nu va suparati, o sun si eu pe o prietena si imi spune ca abonatul Connex GSM are telefonul inchis sau nu se afla in aria de acoperire. Ce inseamna asta?
    - Ca telefonul este inchis sau se afla in afara ariei de acoperire?
    - Adica?
    - Adica se afla intr-o zona in care nu are semnal
    - Si are si telefonul cu ea?
  52. - M-au sunat de la Connex si scria pe telefon :"nu raspundeti"-de ce?
  53. In zilele de sarbatoare sunt reduceri...pentru cartela go..?
    Eu: Bineinteles!
    Client: ...Pai astazi e cu cruce cu rosu in calendar
  54. Eu: Cu cine am placerea sa stau de vorba?
    El: Ma numesc William
  55. - Doamna, eu am un E1018 si am posibilitatea sa inregistrez muzica cu el. Am inregistrat dar nu mai stiu cum sa ascult melodiile....
    - Cum ati inregistrat melodiile?
    - Am sunat la 335....
  56. El: am si eu o problema cu incarcarea...
    Eu: Adica?
    El: Mi-a cazut celularul din cartela...
  57. - Care este numarul ala de centrala la care se dau porunci scrise?
  58. - Sunt si eu un client de-al dvs., si as dori sa stiu la ce data m-am cuplat cu dvs....
  59. - Am conectat-o si eu pe nevasta-mea si nu i-a dat drumu...
  60. - Buna dimineata! nu va suparati, aveti sobe...?
  61. - Mi-am incarcat telefonul cu o scheda de 12$. de unde pot sa iau si eu o scheda.
  62. - Daca scrie "CONNEX" pe ecranul telefonului, consuma impulsuri?
  63. - Doamna, m-ati inseriat?
    (intreba daca l-am taxat)
  64. - Am facut si eu abonament si imi apar doar numerele de la politie , salvare, etc...Numerele prietenilor mei cand apar in agenda?"
  65. - Vreau si eu cod connex vox. mi-l puteti da acum si sa-l platesc pe prima factura?
  66. - Domne', vreau si eu sa-mi schimb centii in dolari pe tel.!
  67. Eu: Si de ce e problema cu contractul?
    El: Pai am si eu un nepot si l-a facut maica-sa, dar nu stie care-i taica-su, asa ca nu l-am trecut in buletin.
  68. Eu: Si ce aveti acum pe ecranul telefonului?
    Ea: Am "sos" (asa cum se scrie).
  69. Ma suna unu' Mist Cols, e agent secret sau ceva...
  70. Dupa ceva timp de pauza se aude:
    El: Alo, alo, cine sunteti?
    Eu: Relatii cu...
    El: Aoleu! imi pare rau! eu n-am sunat! dar sunt la vanatoare de iepuri si eram prin tufisuri si s-o fi apasat ceva si...!
  71. Ne intreaba un stimat domn daca ...."azi cu ocazia cutremurului sunt convorbiri gratuite sau reduse in retea?"
    - Va asteptati la asa ceva?
  72. - Buna seara,am si eu un caine doberman care mi-a inghitit telefonul...problema este ca atunci cand tel. suna cainele devine foarte nervos...Ce sa fac? Sa merg cu el la veterinar sau sa astept sa faca treaba mare???!??
  73. - Din seria d-ale clientilor. Se aude o voce subtire de domnisoara care zice: sunt abonatul Gheorghe Dumitru...Am intalnit si romani fericiti...
  74. - Vreau sa chem si io salvarea pentru telefonul meu...
  75. - Cu cine am placerea?
    - Eu si sora mea, Stefania...
  76. - ...Buna ziua. Sint 0000# si vreau sa-mi spuneti daca am vreun mesaj...
  77. - Buna seara sunt sora telefonului 092...?
  78. - Sunt... cu ce va pot ajuta?
    - Cu 7 milioane....
  79. Nu va suparati, eu mi-am transferat casuta vocala pe un nr fix. Cum as putea sa-mi acaparez din nou mesageria?
  80. - Am format un nr ....
    - Ce nr. ati format ?
    - Nu stiu, ca il am in capu' lu' asta ca eu in capu meu nu-l tiu.
  81. "Buna seara, vreau sa m-ajutati.... am facut o porcarie mare... mi-am aruncat apelurile in alta parte..."
  82. Domle' am tinut factura pe coltul mesei si mi-a rontait-o cainele. Acu ce ma fac?
  83. ...ma numesc Nae si as vrea sa fac si eu o dedicatie muzicala la Antena Satelor...
  84. Eu: Spunet-mi, va rog, un numar de telefon de contact.
    El: De contact n-am, dar va las unu' de Mangalia...
  85. "D-soara, sa stiti ca in firma dvs exista un nucleu, de care nu aveti habar , care imi asculta aplurile. Dar nu asta ma deranjeaza....dar sa-mi inchida telefonul, este deja prea mult, asa ca va rog sa-i anuntati..."
  86. Eu sunt la abonament si luna trecuta mi-a venit, luna asta nu mi-a venit. Acum nu stiu de ce intarzie si sunt foarte ingrijorata. Ce sa fac sa-mi vina mai repede?"
  87. Eu: ... am sa va rog sa notati..
    El: Nu pot. Intr-o mana am telefonul, in cealalta, o perfuzie.
  88. Daca joc sarpe pe tel meu Nokia pierd ceva centi?...
  89. Eu: Primiti facturi detaliate?
    Ea: Facturile le primesc foarte bine!
  90. Domsoara Anca , dumneavoastra v-ar conveni sa va suiti pe casa sa vorbiti la telefon?
  91. Ca in armata, ies la -10 grade afara , imi iau ceva pe mine si fugi pe casa sa raspunzi la telefon...Odata s-a rupt scara, imi reparati dvs. Telefonul daca imi scapa?
  92. Eu: telefonul este dual band?
    Ea: Da, este portocaliu, galben.
  93. - Aoleu, Aurele, vin-o repede ca telefonul asta al tau vorbeste singur. A spus "Buna seara, cu ce va putem ajuta?"
    (apelase din greseala)
  94. Client, cu oarecare inclinatii spre poezie: "Connex-ul este pt mine ca o piramida, in acest moment ati ajuns la ultima treapta..."
  95. Dom'le, nu stiu ce se intampla. E ceva paranormal. Inainte sa vorbesc cu dumneavoastra nu imi mergea telefonul deloc. Acum, ca prin minune, a inceput sa functioneze
  96. Pentru roaming tre' sa platesc cautiunea ...?
  97. - Voi nu primiti tot felul de apeluri de la pusti care se fac ca nu stiu romana???
    - Ba da !!?? Eu aud si voci si uneori noaptea pe strada ma simt urmarit...
  98. - Cu cine am placerea sa stau de vorba?
    - Cu sotia sotului!
    - !?!
  99. El: Ce numar trebuie sa formez ca sa stiu ce numar am?
  100. O tanti: "sunt si eu la dumneavoastra si, stiti, mi s-a deblocat statura si cand tiu telefonu-n buzunar, imi apeleaza numerele din memoriu si ma trezesc consumandu-ma....".
  101. Pe factura am avut o convorbire "suspicioasa", pe care n-o recunosc!
  102. As vrea sa stiu mai multe despe "Connex Instant"....
  103. - Buna ziua, Connex sunt A.H. cu ce va pot ajuta?
    - A, draguta ca de obicei...auziti benefeciem si noi de ceva supliment cu ocazia ECLIPSEI asteia, ca la campionatul mondial parca ne-ati dat ceva...
  104. - Am trimis si eu cartea postala si nu am primit 9$...cred ca e din cauza ca am scris ca sint somer...

________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...