vineri, 19 martie 2010

Sa zambim si azi - 20 Martie 2010

Funny video:
http://www.youtube.com/watch?v=qnem69g-vUM
Secretara:
http://www.youtube.com/watch?v=ONNER947qtk
Vis urat:
http://www.youtube.com/watch?v=OJJoPaBtsXo&NR=1
Cine sapa groapa altuia...
http://www.youtube.com/watch?v=mFORRePIfFI
O autostopista sexy:
http://www.youtube.com/watch?v=Pdoe-fvrHfc
Ce trebuie sa faci cand auzi sirena:
http://www.youtube.com/watch?v=_3nt8GSoFac&feature=related
..........................................................................................................



Perle de telefonie mobila:



1. Pot, de exemplu, la codul Connex Vox sa-mi pun numarul de la bust al sotiei ? Ca sa nu-l uit !

2. EA: Vreau sa ma interesez si eu de serviciul XMail Standard..
EU: Acest serviciu va va permite dvs. sa trimiteti si sa primiti mesaje email cu lungimea maxima de 160 caractere.
EA:Nu va suparati, aceste 160 de caractere, cate minute gratuite includ?
3. CLIENTUL: “Duminica trecuta am trecut pe sub o linie de inalta tensiune si mi s-a incarcat telefonul.”


4. dom’le, am un tel. Nokia 9110 care are detector de alcool si daca sunt baut scade semnalul


5. Rep : Ce aparat utilizati ?
Clientul : Un Mitibusii…a incercat sa se corecteze ( dealerii se prapadeau de ras in magazin ) …Mitibusu adica…!


6. Aveti roaming cu Marea Rosie?


7. Clientul: Unde pot vedea creditul?Am un Motorola…
Eu: Megeti in meniu la nr. 6 la contoare apel…
El: Si asta pe ce strada este


8. -Spuneti-mi,domnisoara,tariful mai redus este dupa ora 7 seara?
-Aveti abonament sau cartela Connex Go?
-Am abonament.
-Ce tip de abonament aveti?
-Connex go.


9. “Daca sun si eu de aici pana in Italia, imi spuneti si mie cu cat sunt compostata??



10. mai zi o data ca am dat intr-o groapa cu masina…

11. ” Sunt o incepatoare de-a dumneavoastra si am intrat in el sa vad ce se intampla…”
Sper ca era vorba de tel. Nu am apucat sa ma conving pt ca apelul s-a intrerupt…

12. Mi s-a deranjat telefonul…- dati-i”furazolidon”!

13. Exemplu de lb. romana: ” Am procedat toate procedeele care trebuie procedate!”

14. o doamna :”am trimis si eu cartolina cu datele personale..”

15. daca va rog mult puteti sa-mi spuneti scorul Otelul-Brasov?

16. – Cum se face o reincarcare?
- Aveti deja o cartela valorica de reicarcare?
- Nu pot sa-mi dau seama…

17. ‘ Don’soara, am calcat cu masina pe telefon…si acum s-a blocat’!

18. .”….cum de-mi aparea numarul de Dialog al unuia care m-a sunat, ca nici macar nu-l cunosteam??”



19. Clientul: ‘Mi-a spus robotul dupa semnal sa inregistrez mesajul …Ce sa fac? ..Il tastez?’
Eu: ..Nu, trebuie decat sa lasati un mesaj cu vocea dvs…!!!
Clintul:’Si cum? Nu-l tastez’

20. Va rog sa-mi spuneti si mie dispozitia de livrare………pardon : val. facturii.



21. Clienta nu intelegea de ce nu vede costul apelurilor.Am intrebat-o cu cine am placerea mi-a raspuns: ” CU CONNEX!

22. am vorbit mai devreme cu o domnisoara…da’ nu mai stiu ce mi-a spus ca avea o voce mai rau ca alea de la 89 9…nu poti sa mi-o mai dai la telefon?

23. Un domn arab mi-a spus ca vrea codul PUK pt ca tel lui “s-a bulucat”.



24. “Primele 3 sec. sunt reduse la orice tip de antrenament?”

25. dati-mi si mie numarul centrului de “SERVIRE MESAJE”



26. -Ce tip de telefon aveti?
-Mobil !

27. -Cu cine am placerea sa discut?
- …iii, cu proprietatea telefonului!

- Care este data dv. de nastere?
- Ma uit acuma in buletin! (circumstante atenuante totusi nu era utilizatorul)


-imi puteti spune va rog si ocupatia dv?
-Da…iii…sunt persoana fizica…iii…in viata



28. Eu :Alcatel, ce model :One Touch Easy, Pro…?
Clientul: Alcatel Tuk, Tok…tace de tot asta !!!

29. “Nu mai vreau factura detaliata, vreau en-gross …”

30. Clientul avea pb. cu aparatul pe partea de receptie radio.
Eu: L-ati scapat cumva pe jos?
El: Nu astazi….
Eu:?!?!
El: Dar il scap frecvent pe jos!!

31. duduie!!! daca vorbesc mai mult , stiti eu am abonament de 5 cocosei, in cat timp se consuma cartela SIM?

32. El: Am cumparat azi un telefon si vreau sa-i inlocuiesc limba!!!


___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...