duminică, 21 martie 2010

Sa zambim si azi - 21 Martie 2010

Camera ascunsa:
http://www.youtube.com/watch?v=NTcNQpsz1Zs
http://www.youtube.com/watch?v=rVAuNuAG5sM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=OrY95Yj4W20&feature=related
Funny doctor:
http://www.youtube.com/watch?v=GlhnxaGPwFM&feature=related
............................................................................................................................

Apeluri catre operatorii de telefonie mobila:

1. O clienta:”Azi am primit 2 apele la portabil si am fost taxata”

2. Domnule am primit mesajul ala de la voi si nu am Internetu’ la mine. E vreo problema?


3. ” unde gasesc si eu nr. de telefon pt. bordeluri cu fete blonde?”
4. eu n-am semnal si as vrea sa “delirez” si eu telefoanele
5. …revin cu o problema: nu ma mai prinde sotul!…. (adica nu putea s-o apeleze)
6. Cum as putea si io sa-mi schimb PAROCLA…sau ce-o fi aia…la Connex Vox …?
7. Ma suna, vorbim si la un moment dat fara sa-si deaseama: “…Eu am pus-o dar nu am simtit nimic!”Vroia sa spuna ca a introdus cartela in aparat si nu stiu ce diferenta nu a vazut pe display
Eee cum vi se pare?Nasol de ea!!!
8. ” prietenul meu nu stie unde sa faca sex si mi-a spus sa sun la dvs sa intreb”….?!?
9. Acelasi apel: “Daca sun de la Iasi pe un tel mobil connex care e la Bucuresti tot 10c/minut costa?… Da… Dar cum fac sa anulez casuta vocala si sa las doar casuta scrisa? …”
10. Domnule am cumparat si eu un tel din Grecia si-mi cere codul de tel. Imi puteti da si mie codul sa sparg telefonul?
11. de ce cand ma suna cineva ii spune robotul ca nr. este inexistibil?
12. Domnita draga mie mi-a aparut o sageata pe stinga. Haideti sa ma ajutati si pe mine sa o dam pe brazda!
13. Sunt si io un abonat care inca nu am fost legat…
14. “Oare s-a intamplat ceva cu tel. meu daca a stat o ora in masina de spalat automata?”
15. “am facut si eu abonament si imi apar doar numerele de la politie, salvare, etc…
Numerele pritenilor mei cand apar in agenda?”
16. spune-ti va rog dupa cat timp se scoate un numar de la decontaminare!?!
17. “vreau sa-mi schimb si eu stilul de abonament”
18. ati mai auzit sa ii explodeze tel in mana? Acum l-a strans de pe jos si il are in punga. “Daca imi rupea urechea…”(zise clientul)
19. Am primit un apel pe care l-am pierdut si va rog sa mi-l dati inapoi…
“???”
Vreau sa stiu cum sa-l recuperez!
20. …am un telefon Philips Geniu cu comanda vocala…..
….N-aveti vreun client pentru el?
21. Pe factura am avut o convorbire “suspicioasa”, pe care n-o recuneosc.
22. … nu va suparati , cat costa un cd player pentru bosch? ?!! ( era vorba de display).
23. Domne’ ….sunt departe si nu stiu cat e ceasu ‘ si telefonul arata aiurea,nu puteti sa-mi trimiteti pe telefon ora exacta?
24. Buna ziua….am inteles ca ati introdus un service la domiciliu….mie mi-a cazut aseara tel. in baie si acu’ ma uit
la el degeaba……
25. -De la ce buton se inchide telefonul?
-Ce telefon folositi?
-Rexona ?!!!!!
26. As vrea si eu o fractura analitica se poate?
27. Client: “dom’le, eu am scurtcircuitat cartela!!”
Eu: “Cum anume, puteti sa fiti mai explicit??”
Client: “Pai… de 3 ori PIN, dup-aia PUK de nu-stiu-cate ori… si poc!!”
28. Daca sunt in avion si doresc sa vorbesc la telefon in timpul zborului, EXPLODEAZA avionul ??????????
“am sunat si eu sa intoduc dolarii de pe casuta postala”
29. cl: -Am primit un mesaj…
cs: – ce tip de mesaj?
cl: – Instantaneu!
cs: -?!? Imi puteti spune si mie -daca se poate- despre ce este vorba in mesaj?
cl: -mi-e dor de mine…..
30. Pe fundalul unui behait de capra:
- Buna ziua, am auzit ca de la 1 Aprilie se va scoate frecventa Bosch-urilor din Romania. Spuneti-mi este adevarat sau
fals?
31. Sunt cu cartela reancarcabila. Puteti sa-mi spuneti si mie cate zile mai am?
32. …am dat un tel la nr 095… si a aparut dupa o secunda pe ecran “failed”, adica faliment. E posibil, dom’le, sa dea faliment dupa numai o secunda?
33. dupa ce am discutat cam 15′ cu un client despre tot ce se poate in reteaua connex, se aude cineva batand intr-o usa care apoi se deschide, la care clientul tipa foarte panicat in zgomot de usa impinsa
:Ocupat
!!! Ocupat!!”.
34. clientul: am si eu o problema mai delicata cu telefonul meu!
eu: va ascult, ce fel de problema?
client: imi apar foarte frecvent nume de animale pe ecran!!
eu: ?!?Puteti sa fiti putin mai explicit va rog?
client: Spre exemplu “CAL(L)”!!!
35. Domnita, mi s-a resetat tot creierul din cont, cum e posibil?
36. “dom’le, ma suna cineva pe un numar de telefon si vad ca nu raspund…”
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...