marți, 23 martie 2010

Sa zambim si azi - 23 Martie 2010

Funny dogs:
http://www.youtube.com/watch?v=zE9sgw_Ux4o
http://www.youtube.com/watch?v=O0GKp6gzWEQ
http://www.youtube.com/watch?v=yHiiG3-yU7k&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=oIJ9s95JRZs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=R3pX5sFHXvw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=RQXI7eWCnUA&feature=related
Cainele, pisica si soarecele:
http://www.youtube.com/watch?v=D85yrIgA4Nk&feature=fvw
..............................................................................................................................

DE CATE PISICI E NEVOIE PENTRU A SCHIMBA UN BEC?

Pisicile nu schimba becuri. Oamenii schimba becuri. Asa ca adevarata intrebare este: "Cam cat mai dureaza pana primesc si eu niste lumina, cina si un masaj?".
Ceea ce dovedeste, din nou, ca doar cainii au stapani. Pisicile au personal.
____

De cati caini e nevoie pentru a schimba un bec?

Border Collie:1."De unul singur. Si apoi o sa inlocuiesc tot ce nu functioneaza cum trebuie"
2."De nici unul. Ma voi holba la el pana lumineaza din nou"

Ogar Afgan:1."Bec? Care bec?"

Golden Retreiver:1. "Soarele straluceste, e devreme, avem toata viata inainte iar tu stai in casa gandindu-te la un tampit de bec?"
2. "Mi-ar face placere sa schimb becul pentru tine, dar n-am putea intai sa ne jucam cu mingea sau cu frisbee-ul? - si apoi vreau sa te ling pe fatza si sa-mi odihnesc capul in poala ta, uitandu-ma la tine cu ochii mei mari si tristi. Ce? Schimbi becul singur? - vai dar nu trebuia - dar oricum te iubesc asa de mult pentru ca esti prietenul meu si pentru ca ai facut asta"

Rottweiler:1. "Unul singur. Vrei sa faci ceva cu el?"
2. "Schimb becul daca ma lasi sa il mananc pe cel ars"
3. "Da-i drumul. Obliga-ma"

Labrador:1. "Oh, eu, eu! Te roooooooog lasa-ma sa schimb eu becul! Pot? Pot? Pot? Huh? Pot? Te rog, e foarte dragutz si imi dau seama ca ma place! Pot?"
2. "De ce trebuie schimbat? Cu cat dureaza mai mult intunericul, cu atat pot sa dorm mai mult"

Cocker Spaniel:1. "De ce sa il schimb? Pot sa fac pipi pe covor si pe intuneric"

Jack Russell Terrier:1. "As putea sa il dau jos in timp ce sar pe pereti si pe mobila"
2. De doi, dar nu reusesc sa duca treaba la bun sfarsit - se tot cearta in privinta cui trebuie s-o faca si cum trebuie facut.

Pointer:1. "Il vad, uite-l acolo, il vad, uite-l..."

Greyhound:1. "Nu se misca asa ca nu ma intereseaza..."

Ciobanesc Australian:1. "Intai o sa aranjez toate becurile intr-un mic cerc..."
2. Unul singur, dar incearca numai sa-l convingi ca becul ars este nefolositor si trebuie aruncat.

Boxer:1. "Daca as putea sa nu mai dau din fund destul timp incat sa nu mai cad de pe scaun..."
2. "Cui ii pasa? Pot sa ma joc cu jucariile mele piuitoare si pe intuneric"

Dalmatian:1. "Doar unul, dar o sa urasc becul ala nou"

Hibrid de caine-lup:1. "Ia da sa vad becul ala. Din ce e facut? Ce e inauntru? Ce sa intampla daca il scap? Poate o sa il schimb, dar ma mai gandesc. Nu incerci sa-mi spui ce sa fac, nu-i asa? Hei, tocmai mi-a venit o idee grozava! Hai sa schimb becul ala!"

Pitbull:1. "Doar unul. Dar o sa raman agatat de el, atarnand, pana pica tavanul"
2. Sari si prinde becul ars. Acum da-i drumul... Am zis DA-I DRUMUL! Te rog? Da-i drumul becului??? Lasa-l?

Mops:1. "Il schimb cand ma trezesc. Adica peste vreo 20 de ore. Are cineva o gustare?"
2. "Hmm...doi. Sau poate unul. Nu, daca ma gandesc mai bine, sa fie doi. Tie iti convine?"
3. "Becul asta...e comestibil? Nu? Atunci da-i pace"

Doberman:1. Decide imediat sa schimbe marca de becuri si sa gaseasca un mijloc de iluminat mai eficient - eventual un bec fluorescent.
2. Doar unul, dar la intoarcere pregateste-te sa gasesti casa complet recablata si eventual mobila rearanjata.

Bulldog englez:1. Doar unul. Dar ii ia 3 ani.
2. "ZZZzzzzzz"

Bulldog American:1. Unul. SARI, dai jos becul, aterizezi. SARI, inlocuiesti becul, aterizezi.
2. Doi. "Care bec? Putem sa ne jucam si pe intuneric"

Pomeranian:1. El nu schimba becuri, dar uneori agentul lui cheama un Ciobanesc German sa schimbe becul, cat timp Pomeranianul e iesit.

Shiba-Inu:1. "Nici unul. Shiba-Inu nu se tem de intuneric!"
2. Nu va schimba becul si nici nu va lasa pe altcineva sa il schimbe.

Schipperke:1. "E becul tau - schimba-l tu. Doar daca nu cumva...este vorba si de ceva mancare?"

Pudel:1. "Imi pare rau, tocmai mi-am facut manichiura"
2. "Nici unul. Du-te cheama omul, stai sub bec, uitandu-te le el si arata-i-l - apoi du-te in patutzul tau, dezgustat ca a durat asa de mult"
3. "O sa ii soptesc Border Collie-ului in ureche si il schimba el. Pe cand termina el de recablat casa, unghiile mele o sa se usuce"

Beagle:1. "Cati biscuiti primesc?"
2. Nu se oboseste pentru ca e mai comfortabil sa dormi pe intuneric.

Weimaraner:1. "Ce? Bec? Vrei ca EU sa schimb un BEC?"

Basenji:1. "BEC? Noi nu schimbam becuri imputite!"

Malamut:1. "Lasa-l pe *el* sa il schimbe. Intre timp, poti sa ma mangai"
2. "Lasa-l pe Border Collie sa o faca. Pana lucreaza el, poti sa imi dai de mancare"

Corgi:1. "Nu pot sa ajung la lampa aia tampita!"

Springer:1. "Bec? Bec? Chestia pe care tocmai am mancat-o era un bec?"

Ciobanesc German:1. "Sunt destul de ocupat acum. Trebuie sa fugaresc pisica, sa protejez copiii, sa adun caii, sa cersesc mancare si sa dorm un pic. O sa adaug becul la lista mea de *Trebuie sa fac...*"
2. "Il schimb imediat ce ii scot pe oamenii astia din intuneric, verific sa nu fi ramas vreunul in urma, si mai fac doar o patrula a perimetrului sa vad daca nu a incercat cineva sa profite de situatie"
3. "Eu o sa pazesc becul pana te hotarasti tu"

Dachshund:1. "Intai, adu-mi o scara si o gustare....nu, a durat prea mult. Acum vreau DOUA gustari ca sa fac treaba....Nu, nu gustari din alea, din celelalte. Doamne, chiar trebuie sa fac eu totul?"

Setter Irlandez:1. Doar unul, dar va pune in loc un bec foarte slab
2. Nici unul. Setterii irlandezi sunt mereu aprinsi, asa ca nu e nevoie de becuri.
3. Ar avea nevoie de un Ciobanesc German care sa le aduca aminte de ce sunt acolo.
4. "Bec ars? Oh ce comic e! Sigur. Hai sa schimbam becul. Cum iti dai seama care e cel ars? Cineva sa aduca baloanele!"

Caine de vanatoare american:1. "Huh???"

Ciobanesc englezesc:1. "Bec? Imi pare rau, eu nu vad nici un bec"

Chihuahua:1. "N-avem nevoie de nici un bec imputit"
____

Doi tipi isi plimba cainii prin parc. Unu are un Saint-Bernard, iar celalalt tine in lesa o ciudatenie de caine foarte lung si subtire, cu un bot nefiresc de lung.
Primul cu "subtirelul", il avertizeaza pe celalalt:
- Tine-ti bine cainele si ocoleste-ma la distanta!
- Hai,dom'le, vrei sa zici ca aratarea aia subtire a ta imi "face" Bernardu'?
- Dom'le,ai grija!
- Pariu pe 500$ ca al meu ti-l termina p-ala.
Pun pariu si dau drumul javrelor. Se ridica imediat un nor de praf si se ause numai schelalaiturile Bernardului... Apoi,liniste. Apare cainele subtire. Proprietarul Saint-Bernard-ului spune:
- Dom'le am pierdut 500$ si vreau sa ti-l cumpar. Iti dau 5000 de parai.
-Mosule, stii ceva? Pe mine m-a costat 10000 numai operatia estetica a acestui crocodil!
____

Un mos statea pe o banca cu un caine langa el... La un moment dat trece unu pe langa el si-l intreaba:
- Domne, cainele tau musca?
Mosu':- Nu, nu musca...
Trece omu' linistit, sare cainele la el si-l musca de de maini, de picioare, de unde-apuca... ala d-abia mai respirand:
- Pai bine domne, mi-ai zis ca nu musca cainele tau!
- Pai asta nu-i cainele meu!
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...