sâmbătă, 12 iunie 2010

Perle de tot felul - 12 Iunie 2010

Masina ideala pentru femei:
http://www.youtube.com/watch?v=b4tbW8yX41w
.............................................................................................

"Ia uite,cum fulga cu ningi mari!"
""Argesul trece prin Mures" (Geografie)"
"La lucrari sunteti deliciosi!"
"Canpul lexical se afla la baza cerului guri.[ora de romana]"
"Elevul:Taci mai incet ca nu aud ce scrie in cartea asta"
"Sa vedem daca aveti un celenterat."
"Sarpele e orb, ca n-are nevoie de ochi."
"Sistemul nervos e ca o de-aia, cum ii zice.... plasa de prins pesti!"
"Si mie imi vine sa pufai."
"Odata o sa veniti fara urechi!"
"Stai si te uiti la mine ca la un OZN."
"Linisteste-te, mai broscoiule!"
"Va confisc si ... la directiune direct!"
"Urina primara... Ce frumos e desenata!"
"Extraterestru e nefronul ala, ce dracu?!"
"Aveti un lipsus... (adica un lapsus)"
"Sedativul e ceva sa te mai asezi."
"Fetele stie sa se comporte!!!"
"Da-i doi valori lui x."
"Dupa auzite am auzit."
"Inca n-am ajuns sa beau cu elevii."
"Du-te Elena cu caietul la murat!"
"Ei,ai auzit matale de Ion Luca Caragiale?
A raspuns cam trist Matei:
De nici unul dintre ei"
"Elev:clorofila este albastra(la ora de bio)"
"Retrage-te de la Teologie si fa-te taliban!"
"Iti dau una de iti sare proteza"
"E nevoie sa fac vocalize ca sa pot sa urlu? (info)"
"O colega ma intreaba inainte de ora de chimie:'Cum se calculeaza neuronii?' (era vorba de neutroni)"
"Colega:
Cum il cheama pe Iorgovan?
coleg:Iepuroiu"
"PROFU DE PSIHO>INTRATI MA IN CELULELE(IN CLASA) VOASTRE CA DOAR VEDETI CA VINE COMANDANTU(EL)"
"Profa de chimie>unde gasim oxigenul
elevul>in sist. periodic"
"Eu multimea vida"
"Diriga:Deschideti pareanteazele"
"Diriga:Copii,bagati instrumentele in burete"
"Inchideti urechile si asculteati."
""ma dor toate cele 5 picioare ale mele""
""seamana cu un ou de cocosh""
""mi-am luat un lipici invizibil care nu se vede""
"\"Jumatate din noapte e zi\"(prof.geografie)"
"M-i S-au Cariat Urechile."
"(prof de rom):scrieti in paranteza ce taiati!!"
"Elevu' intreaba:
"Cum se numeste cel care canta?"
Profesoru' raspunde:
"Cantar.""
"Personajele principale din "baltagul" sunt:Vitoria Lipan, Gheorghita si catelul Lupu"
"Profesorul catre elev:ma copile nu ma plictisii ca iti dau patru si te tremet la loc."
"Dirigu`:du-te si cauta-ma pe afara si dak am gaseshti vino si spune-mi!"
"(ora de fizica:lectia lentile si ochelari):Amu mai nou in loc de ochelari se folosesc lentile dar sigur ca nu toata lumea foloseste pt ca pe unii ii zahaie la pleoape"
"Denisa: Dunarea trece prin capitala Ungariei: Burebista"
"Denisa: sunt chioara de oarba!"
"Nu auziti tacerea?"
"pentru azi am avut de invatat modurile poponare!"
"fit-ar vorba de ras!"
"Imi rup gatu' de pomana... main poimaine auzi k am murit de cancer la gat."
"O colega in cls a 3 a a vrut sa parasca un coleg care se prostea in timpul orei //Doamna,Albert se prostitueste"
"Cica la diriga-mea: Cum indraznesti, ma, sa vii la scoala fara tema nefacuta?
Si perle de elevi:
Vitoria Lipan statea pe prisma si se gandea la Nichifor.
Din invataturile lui Nea Goe Basarab catre fiul sau Teodosie.
Turcii au spalat putina romanilor."
"(mate)si rezultatul este optisprezece"
"Profu:Cate grade are un cerc?Elevul:Depinde cat e de mare.."
"Profa de geogra: Ia un liniar si scrie la tabla!"
"(biologie):"recorectat,inca o data.""
"Acest tablou a fost "scris" in anul....de...."
"(in fatza inspectiei):
"Deschide-ti geamul sa iasa prostia!!"
(ora de mate,la tabla):
"Scrie mai cracanat!""
"Profu de mate:"Scoate-ti repede pestisorul din acvariu' ca se ineaca!!!!""
"Daca nu taci iti pun antene,iti dau un sut in fund de o sa zbori si o sa zica lumea ca ne-au invadat martienii"
"Profu: wow exista copii in clasa asta!"
"Diriga:cum ii asta , o zi nu vii la scoala , o zi vii ?
elevul:am avut varicela"
"Profesorul spune: peste 2 minute e pauza, asa ca vom rezolva problema aceasta in 10 minute, pentru a putea iesi in pauza!"
"Tatal unui elev se uita in carnetul de note :
-...ar trebui o bataie...
la care , elevul raspunde :
-dak vrei , iti dau adresa invatatoarei !!!"
"Profa de chimie:Tu ce`ai venit mah?Vrei sa`mi iei oxigenu` de la nas?"
"LA DIRIGENTZIE,DIRIGA:CINE E ABSENT AZI?
ELEVA DE SERVICI PROFA DE BIOLOGIE CA DATA TRECUTA I-A CAZUT TABLA PITACILOR PE PICIOR"
"X+y=z+T
il trecem p-asta (T) gardu obligat-fortat
x+y+T=z
in parte-ailalta cu semn schimbat
x+y-T=z"
"2+2
calculam prin metoda:
calasnicov nimeresnicov
calea nimerelii"
"Diriga:v-am spus asta si anul viitor dar la cat de uituci sunteti,nu aveti nici cei 6 ani de acasa!"
"Profa de muzica:
vorbiti dar sa nu scoate ti un cuvant"
"Ea catre prof\':nu am putut sa-mi invatz astazi.
profu\':de ce mai fata?
ea:am pus varza murata cu mama!!!"
"Profa dE ENGLEza: adutimi si mie foaia din berou"
"Proful de mate/copii aducetymi caietul su un elev zice care caiet suntel la mijlocul anului eu credeam ca trebuie sa scriem pe banca" (felul in care e scrisa "perla" e mai amuzant)
"Profa de romana:ma enervezi de-mi sar ochii din gurã"
"La bio(profa intreaba):cea mai mica parte a unui organism viu este...
la care un coleg:saminta
iar profa:si cea mai mica parte a unei seminte este..
colegu\':copilul semintei"
"Cert e ca Pamantul este rotund dar oamenii cersesc la toate colturile."
"N-am chiulit ,doar ca ma-m dus pana acasa"
"Noi nu avem fotosinteza ca daca am avea am fi verzi ca martienii"
"Geografia este un obiect care zboara de la e la v prin urechile elevului"
"Biologia se datoreste din cauza k..."
"Profu de logik: maria e fata lu vasile si a lu ion"
""oamenii care traiesc la saturi...""
""iti confischez telefonu""
"Profa d mate: "haideti sa explicitam exercitiul""
"Profa d geogra: "trebuia sa fac ceea c trebuia atunci cand trebuie""
"La sfarsitul clasei a v/ un prieten deal meu a fost chemat de catre diriga sa ii dea diploma si ocarte acesta spunandu i hai andei vino sa iti dau diploma si carne"
"O eleva//pamantul se injura//(pamantul se invarteshte in jurul...)"
"Prof. de tehnologie"ridica-te in doi picioare si spune lectia""
"Prof. de tehnologie
"cu ajutorul a cartilor""
"PROFA DE ROMANA:NU MAI SCRIE PE BANCA, CA FAC ALERGIE"
"Profa de imfo(enervata): ma veveritzelor...c va place voua sa vedetzi cum s chinuie un profesor sa va predea o lectzie si voi... si voi sa vorbitzi si sa rada grasimea in voi...c faci, ma, acolo, la calculator?alergi pisici imbulinate cu mouse-ul p ecran?!"
"Stai jos,shi ridica-te cand vorbesti cu mine!"
"(un coleg nervos catre altul):
TE SINUCID!!!"
"-Doamna profsoara,colegul nostru a zis ca 3 la puterea a doua da 6.
-Pai da,3 la puterea a doua da chiar 6.
-Cum?!(toti elevii)
-Da,da,nu va uitati ca mata-n calendar!Nu stiti sa calculati?"
"Abia am cumparat doi gogosi"
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...