luni, 7 iunie 2010

Perle de tot felul - 7 Iunie 2010

"Jurca:nici macar nu l-am atins tare..."

"Imi dai un pic de sclipirici de la tine ?"

"In ora de mate:
claudiu:-"vine mah maicata azi la sedinta?
mihai:-180"
"

"Profa de bio:-Mai nesimtitule..cand imi aduci banii atunci iti inchei media!(catre un copil caruia elevii nu i-au adus banii de reviste)"

"Profu de muzica:-Foarte bine...te-am anuntat de ora trecuta sa-ti inveti cantecele..sa nu zici ca sunt asa .. din zero barat iti dau trei.. ba nu .doi!"

"Profa de lb.rom.-"treceti totul la plurel""

"O eleva de clasa a VI-a>Patrulaterul este triunghiul ale carui unghiuri au masura de 810 grade."

"-Ce sunt meridianele?
-Sunt niste linii puse pamantului ca sa nu plesneasca.
"

""Voi nu vedeti ce spun eu, nu?""

"- Ionut ,de ce e globul pamantesc turtit la poli?
- Nu stiu doamna profesoara, eu asa l-am adus din cancelarie!
"

"Fetele de imparat au ramas vaduve inainte sa se casatoreasca cu fratii mai mari ai lui Praslea."

"Profa de chimie:Surplus care este in plus."

____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...