joi, 17 iunie 2010

Perle de tot felul - 18 Iunie 2010

"In ora de istorie elevul Gica e ascultat in legatura cu Mircea cel Batran(chiar putrezit)
el raspunse[VESEL (cu toate ca nu stia)] :
Mircea cel Batran a fost un om primitiv, deoarece la primit pe
Baiazid in turcia! "
"Marea Neagra e sarata datorita raurilor de apa dulce care se dizolva in ea."
"Profa de engleza catre un elev(ea fiind fff vervoasa):\\\"Mai copile daca nu te potolesti deschid usa si te arunc pe fereastra\\\""
"Diriga catre eleva:auzi da tu nu ai mame si tate???"
"Profa de romana:'Asa prostii spui,de ma doare varful si radacina parului!'"
"La ora de geografie profa o intreaba pe eleva:\\\\\\\\\\\\\\\"Ce fel de insula este Groenlanda?\\\\\\\\\\\\\\\"la care eleva raspunde foarte mandra de cele ce stia...\\\\\\\\\\\\\\\"pai...este o insula care se afla pe la Ecuator plina de flori si pasarale,caldura si tot ceea ce e frumos\\\\\\\\\\\\\\\""
"Profa de romana(nervoasa):'Imi bag creionul pe-o ureche si-l scot pe cealalta!'"
"Profu de chimie catre un elev:'Crezi ca eu nu stiu ca vrei sa ma aburesti?Crezi ca sunt oglinda?'"
"Perla a la FATU :fENICIENII SSSS-AU LUPTAT CU ......INDIENII"
"Daca nu taci, te fac eu sa vorbesti!"
"Naratorul ne pune la curent cu traditiile hoitului( in loc de horitului)"
"Profesorul catre elev:Inchide usa ca imi zboara vata din urechi"
"Oastea lui Sobiesky mergea greu deoarece drumul nu era asfaltat"
"PROFU DE MATE:taci ma din gura ca te-am scos aici la tabla si te agitai ca un PEPSI!"
""Un elev la ora de istorie:/..Si grecii au pierdut infrangerea..""
"Profu` de sport:stiti voi vorba aia:VORBA VOLANT! si ...mai fetelor,nu as vrea... nu as vrea...saaaaa iesiti ca paduchele in frunte pe linia scolaritatii!"
"Eleva Eliza este ascultata la ora de geografie. Profa:"Ce animale treaiesc in China?"/ un coleg glumet: "cerbul de Venetia"/ Eliza (mandra ca stie raspunsul): Cerbul de Venetia!"
"Profu de mate:'Hai mai canta o data enuntul problemei!'(adica spune)"
"UN ELEV: MAHOMED, CARE S-A BATUT CU TURCII, A TRAIT IN ROMANIA!?"
"Profa de engleza catre un elev care o roaga sa-i motiveze absentele nemotivate:'Atunci o sa-ti motivez absentele cand om vedea ceafa stramosilor nostri!'"
"Am auzit liniste si am crezut ca a intrat profu"
"Afara e joi pentru ca este soare"
"Profa de romana (o eleva ii pune persoana substantivului 'cocos'):'Auzi,cocosul are persoana,in loc sa aiba pinteni!'"
"Profa de romana (catre fetele bune la romana):'Sa va faceti soricarese!'(??!)"
"In clasa a 6-a,ora de bio.Profa il asculta pe un elev si ii spune:Da-mi exemplu de un animal artropod (de ex.gandac). In clasa,cineva ii sopteste:Zi ghiocel! Elevul(tare):Ghiocel!"
"Profa de romana:'Domnule elev,ce sunt eu,turta dulce?'"
"Profa de romana:'Taci,ca te palesc(pocnesc) in numele Tatalui!'"
"Profa de romana:in loc de 'naratiune',:'ne-ratiune',in loc de 'dialogul domnului...,':'domnul dialog'etc."
"O eleva:\\\\\\\'propozitie subordonata complementiva indirecta\\\\\\\'.Profa de rom.:Cum?!Eleva:\\\\\\\'completitiva\\\\\\\'(raspuns corect:se spune \\\\\\\'completiva\\\\\\\'!)"
"Profu de geogra"o podere foarte mare a raurilor din tara noastra izvorasc din Carpati""
"Profa de romana"L-ati macelarit pe Eminescu""
"Somnul vine cand vede ca stam degeaba"
"Profa de mate :iau foaia si o indoiesc !!"
"Directoarea catre elevi:"nu mai sunteti clasa intaia!""
"PROFA DE GEOGRA"se cultiva cornute mari""
"Profa de mate:acest exercitiu nu are solutie.Rezolvatil voi acasa"
"Prof de mate: "si acum,deschideti cartea la suta la suta""
"Eu catre prietena mea madalina:\"Mai e ieri si terminam scoala!"
"Profu de fizica...invatzam parghiile la care se chinuie sa dea un exemplu de parghie de genul 3 si zice :" hai voi fetelor tre sa aveti voi la trusa de machiaj penseta aia cu care va tundeti unghiile""
"Profa mea de mate la ora de mate ne spune:copii daca nu va tineti gura nu va mai dau tema"
"Scrieti-mi pe o foaie cei care nu-si aum scris tema ceilalti aveti doi"
"Profu de mate: ,, E grele compararea?\""
"Magellan a fost mancat de canibalii din Filipine"
"Doctorii scriu incalcit ca sa-si dea seama aia de la farmacie ca a scris doctoru'"
"Profu de geo:ce este in atmosfera
eleva:lemne"
"(profa de istorie explicandu-ne un cuvant):daca doriti explicatii la aceasta explicatie care nu este prea explicita sa-mi spunetzi..."
"Profa` de engleza:"foaie verde loboda,curge apa-n beci!""
"Profa` de romana:"Copii,luna nu se vede ziua din cauza ca sta ascunsa dupa soare""
"La examenul de capaciatate:un elev
bucuresti este un oras situat in vestul tarii si este nesmnificativ pe harta romaniei
si alta: Mihai Eminescu a fost cel mai mare dinozaur care a trait vreo data"
"Te-am auzit cand ai dat din cap."
"Profa de latina:aveti de invatat pentru randu'trecut..."
"Profu de istorie:Aveti la voi in carte la voi..."
"Profu de mate:Hai,broscoi!Bine,patratoi...(asa ne alinta cand stim...)"
"Profa de romana:Aveti cineva o carte?
Profu de istorie:Hei,tu,aveti carte? Profu de istorie:Hei,baiatu,ce-ai de vorbit?Profu de bio:No,zi,ma odata!"
"Proful de fizik:ti-am zis sa nu mai scrii asa de mare ca nu vad!
diriga:e bine cateodata sa nu stii nimik ca de altfel ai spune numai prostii!"
"Profa de chimie:iesi la tabla!
ce esti chior nu auzi?
profa de mate:delia iesi la tabla! cum ziceai ca te chiama?
proful de logik:v-am zis sa nu-mi mai faceti surpriza sa nu mai invatati niciunul!"
"Proful de fizik:"ai grija sa nu-ti dai cumva un cap in gura"
"nu mai radeti ca mutii la exercitiu""
"Profa de romana:" asta e bataie de batjocora"
"fitzi si voi mai poetici""
"Profa d info la inceputul orei :\"bai care sunteti absenti?\""
"In al doilea razboi mondial au murit2.000.000de morti"
"Profa muzik_ nici o generatie posterioara nu a mai fost ca voi"
"Speciile genului epic sunt: ....spita.."
"Catre profa de istorie:"Paleoliticul provine din Palestina."
"Omul la inceput a avut 2 picioare, dupa catva timp a avut 4 picioare si dupa atatea schimbari omul a ramas cu 2 picioare.""
"Profu' de mate:"Apasa mai tare cu creta aia ca ma intoxici.""
"Elev:\"ce mai faceti dom\' profesor?\"
"Prof:"da exemplu de izvoare istorice!"
elev:"Borsec,IzvorulMinunilor,Perla Harghitei etc.""
"Profa Rom.: "Am fost la plaja vara in 2004, iarna""
"Radeti !!!!!!si va ingrasati de atata ras ca no sa mai puteti incapea pe scaune(prof germana)"
"Prof:scotociti-va cutia cutia cu maimute specimene biologice!!!!!!!"
"Elev:in epoca medievala oamenii se plimbau cu motociclete."
"Profa de rom:9 copii din 6 au luat nota zece
Apa TIGRU este in GRADINA ZOOLOGICA."
"Profa:ce ai mostenit tu de la tatal tau:
el:hambitia"
"Versul: ,,de la strabunii tai, pana la mine" explica distanata in km, care exista intre poet si rudele sale ce traiau undeva la tara>"
"Profa:"te rog domnisoara sa treci la gunoi...""
"Prof: ce crezi, c-am ajuns la stadiul de maimuta? la romana
prof: cand vine circu-n sat... in Slob city... tot la romana..."
"Colega: Lasa-ne! Lasa-ne!
prof: Nu va las ca sunteti minore. (la info...)"
"Oamenii săraci se mai numeau şi "lepre""
",,Florile sunt corpuri care nu se mişcă.""
"Poezia ,,Frunza verde magheran,, a fost scrisă prin anii 1800 de Tudor Vladimirescu"
"Eleva:Lui Ion Creangă îi placea să se plimbe cu maşina."
"PROFU DE MATE!!! : VORBIM VORBE K SA NE AUZIM VORBIND; ASTA RAURILE SE VARSA IN ORASE(GEOG!)"
"Profa de romana: "ce este mitul?"
Eu: "mitul pe de-o parte,inseamna fictiune,iluzie,pe de alta parte,pentru etnologi,sociologi,desemneaza traditia sacra,revelatia primordiala,modelul exemplar..."
Profa,extrem de bulversata: Acum poti sa ne si dai traducerea la ceea ce ai zis? "
"Profa de romana:Daca exista o neintelegere este clar ca exista ceva care nu ai inteles."
""domnisoara" candachia victor iese la tabla si mandru ca si-a invatat lectia la mate raspunde la o intrebare :''aceasta proprietate se numeste"tranzistivistate" in loc de tranzitivitate""
"Coleg d-al meu:"personajul principal al acestei ore este pasa hassan...""
"Profa:"bai gata cu vorba acolo in prima baie...""
"Aceasta tara are 30.500 locuitoti patrati!"
"Impatratit intr-un dreptunghi!"
"Ridica-te in primele doua picioare!
Voi sunteti in stare sa radeti si la deget."
"Flory catre profa de peda:Doamna,va rog frumos sa ma iertati ca nu-mi-am invatat ,dar am fost la un parastas.
profa:Si te-ai dus si tu sa mananci coliva sau erai pe post de scufita rosie cu cosul?"
"Profa de mate:"Sterge tabla din dreptul tablei"
"Iti dau un unu impatratit in guguloi de nu te vezi""
"Profa de mate:Copii ,aduceti fractiile la acelasi numitor
putin mai tarziu:stefan le-ai adus?
stefan:Nu, le-am uitat acasa"
"Profu -Popescule ce se intampla cu apa la 100 *C?
Popescu-Nu stiu ce se intampla la 100*C,dar la 90 sta in unghi drept."
"Profu de mate: Sant grele compararea?"
"Nu se scrie cum itzi trasneste tzie la creta.
sa nu mai vii in pantaloni cu manek scurta.
cand te-ntreb, u sa taci,nu raspunzi!
te sinucid cu propria mea mana.
maaaaaaaaaaaaaaa......... ma nemernicule !!!!! nu mai vb peste mine k te duci sa dai noroc cu directorul
liniste in cotet ,k bag furk!!!!
faci literele ale de park sunt murate!!!"
"Profa de roma il lauda pe colegul Cacio:''ca care a facut ca Cacio,ca tare bine a facut!''"
"Fosta clasa a 8 a B la teza de la romana .Era vb de balada \\\"Mioritza\\\" la care yo am scris..\\\"Mustacioara lui/Spuma laptelui...Ochisorul lui pana corbului\\\"iar o colega..\\\"Nechifor Lipan a fost dus acasa cu masina funerara\\\""
"Profu de chimie : "Nu ma sabota, ca te faultez!""
"La ora de religie a fost intrebat catalin cati ani sunt din 2 Mai PANA IN 1 Mai
la care el:mai multi ani
adica nu se poate sa scada"
"Profu de mate:Astazi recapitulam F.C.
elevu:F.C dinamo a castigat domn profesor"
"PROFA DE MATE:S-A DAT LEGE SA NU VA MAI JIGNESC,ASA K NU VA MAI FAC HANDICAPATI,VA FAC HANDICAPATEI..."
"PROFA D MATE:Y NU CHIAR CONTEAZA"
"Profa de mate:"pt a afla radacina patrata folosim calculatorul""
"Profu ii zice unui coleg: Ba Gligor,pe tine cum te cheama?"
"La intrebarea profului "ce este eul liric?" un elev a raspuns:" ala care isi asteapta iubita pe malul lacului""
"Profa de mate"inkidetzi mah shy voi clanta aia.."
doar..eu:"si daca inkidem numa' manaerul e bine?!?!""
"Batalie intre turci si otomani .
Pierd turcii shi cashtiga otomanii"
"Profu d istorie Dan Hera :\"oamenii erau putin numerosi\".profa de franceza ii spune unei colege:\"pe tine parca nu te-am vazut in clasa ora viitoare\":\"ora viitoare o sa conjugam verbe\""
"Elevul Vlad:
"- Stiti, dna profa...a...eu am scris tema...dar...mi-a mancat-o cainele! - Ma tu ma crezi idioata?! - da! .a... nu!""
"Profa de franca:Ce inseamna gard le lit.
Elevu:Gardul patului"
"Profu de reli:stiti cum amageau inainte baietii pe fete?
profu:cu o bombonika"
"Elev: POt sa-i dau doua palme la coleg?
Profa de info(eu adica neintelegand intrebarea, in clasa fiind zgomot):Poti dar numai in liniste"
"Câteva perle ale iubitului nostru prof de mate, Yeti
,,Mă tu eşti cap de listă la elementele destabilizatoare ale clasei!,,
,,Nu îmi faci mie grafice cu tot felul de chiţibuşuri!,,
-se duce la cea mai silitoare fată din clasă şi zice,,Ea se uită, văd durere în ochii ei, simt durerea din ochii ei, de ce sabotaţi mă nenorociţilor ora!,,
,,Asta-i cizmărie nu e matematică!,,
,,Am văzut că umblaţi cu mici băşcălii,,"
"Profa - Cine a urlat?
elevul- Din greşeală, căscam!
Profa - Ce se aude?
Elevii - Nimic, citeam o carte cu sunet!"
",,O-ţi ştii voi matematică când or zbura purceluşii prin pomi!"
"Profu' de istorie:de ce a murit Abraham Lincoln?
elevul':de cancer la san."
,, Trece materia pe lângă voi ca gâsculiţele prin apă"- Profu de mate ( sau Yeti )"
"Trebuie sa fi destept ca sa iti dai seama ca esti prost"
"La capacitate: vitoira a avut cu lipan doi corii si-un caine"
"Profu de reli la sfarsitul orei>sunteti liberi...ca pasarea cerului in colivie!"
"La ora de romana
profa>si cum este peisajul in "iarna"de Vasile Alescandri?
elevul>iarna a pus stapanire 100% pe peisaj!"
"Intre studenti la medicina in lipsa de ocupatzie shi de idei...
sms1>bai nu gasesc splina in Papilian,vezi tu o ai?
sms2>si eu asta caut dar nu o gasesc...
sms3>am fost intr-un magazin alimentar si nu aveau nici UNA
sms4>am gasit-o!e in angiologie dupa ductul totacic
sms5>mai da' bine s-a mai ascuns!!
sms6>nu-i nimk las- k-i bine k-am gasit-o"
"Profu' de fizica zice catre clasa a 9a A:,,ce radeti ma??scrie pe mine ca-s prost??" si noi radem si mai tare!!!!"
"Evitati greselile de exprimare ca cacofoniile"
"La ora de desen:Profa-Care este cel mai renumit monument din Franta?
Eleva-Aaaaaa.....!!!(in clasa se vb despre Harry Potter si Piatra Filozofala)
Profa-Zii draga odata!!!
Eleva-Piatra Filozofala!:D"
"Ollsa:Mai e mult pana departe?
Bulsu:-Da,taticu.
O:Cam cat,tantavanule?
B:Ca de-aici pana acolo."
"Profa:"Andrei de ce nu ai venit la scoala ieri?
Andrei:Pentru ca am fost sa imi pun mana in ghips doamna!
Profa:De ce ti-ai pus mana in ghips?
Andrei:Pai doamna,am cazut intr-o groapa si mi-am rupt piciorul!!!""
"/Mă murdăresti pe pantofi cu pantalonii tăi albi/"
"Vrei să spui că într-un pahar sunt 200 tone de apă? Ăsta e visul oricărui betiv!"
"Eram la ora de bio si profa a iesit afara sa vada de ce e atata harmalaie.Iese pe usa si zice:"copii nu faceti galagie!Vedeti ca sunt aici pe dulap!""
"Profa de f:"copii in lucrare sa scrieti si rezolvarea..""
"(la fizica)dupa cum vedeti,nu vedeti nimic.De ce nu vedeti nimic,veti vedea indata..."
"Cine poate sa-mi raspunda la intrebarea cu semnul intrebarii?
Fanel: eu!Eu!
Profesoara: Am pus o intrebare?
Fanel: Ati pusa la amandoua lucruri pe care le-ati zis semnu-ntrebarii."
"Iti place sa scrii poezii?
Da. Imi place sa le transcriu din carte."
"-Mama?
-Ce e , draga?
- Romania e fata??"
"Eram o data la ora de biologie.. si ne asculta din muschi ies eu la raspun.. profa :da bine la loc . Am mers la loc si atunci ea a chemat pe un coleg deal meu la raspuns ... colegul ala al meu hotarat iesi si incepe : Colegul :Muschii fesieri...punand mana pe fatza"
"In ora de religie profesoara o intreaba pe Maria :
PROFESOARA: -ce sarbatorim de Craciun ??
MARIA: - Anul Nou"
"Eu cred ca acel personaj DRACULA era o femeie caci daca era barbat il chema DRACULUL!"
"De la lic mil: Un caporal cere invoire in oras. I se raspunde: "Da...deci nu.""
"De la lic mil: "Ba, nu mai miscati in formatie, nu vedeti ca eu am inghetat de tot.""
"Un coleg la ora de geografie:"Cultura plantelor si a animalelor.""
"Hai copii acum scrieti cu voce tare...."
"Diriga: desenati un triunghi patrat rosu"
"Copii taceti ,nu vreau sa aud nici macar un scartait de telefon ca va mananc cu fulgi cu tot"-profa chimie"
"Ramona si Andreea pe strada:Ramona :"Mama ce cires mare", Andreea:"Da de unde sti ca-i cires poate-i visin" Da profesoara:"Ba ce blonde sunteti amandoua,voi nu vedeti ca-i tei""
"Verbele impersonale care au subiectul gramatical exprimat printr-o propozitie."
"Noi facem geografia cu cea mai rea profesoara din scoala.La ora dansei:Angelica,dupa ce nu a stiut sa raspunda la niste intrebari usoare doamna a intrebat-o:
-Angelica,ce este Europa?
Angelica:O tara."
"La ora de muzik:Dragi copii,introduceti discheta inCD-ROM shi apoi va dau note"
"Creanga a scris multe povesti....cum ar fi:'capra cu 3 nurori', 'soacra cu 3 iezi'......."
"Intr-o lucrare la geografie, Maria a scris la subiectul "Cum a facut Magellan inconjurul lumii?'' urmatoarele : "Magelan a facut inconjurul lumii cu liftul. a urcat cu scara pe luna si cu macaraua!""
"Perechea masculului este "mascula""
"La ora de muzik o fata canta Mos Craciun(suntem in cls.a X-a) La care un coleg Mos CRACIUN CU PLETE DALBE A SOSIT DE PRIN BOSCHETI.
SI PROFA :EUGEN CU CAPU MARE A SOSIT DE PRIN BOSCHETI SI MAI FACE-O PROSTIOARA CU ISTETZI SAI COLEGI. EUGEN... EUGEEEEN."
"Iarna, cancer afara...: luati.va mah caciula ca faceti meningita si d la asta ori muriti ori ramaneti prosti (prof catre elevi)"
"La ora de geogra: hai copii cautatzi mai repede in atlas, romania este al doilea continent dupa europa (d.na profa Luta lic nicolae iorga)"
"Dar aicea este dincolo nu-i asa copii"
"Dragi copii azi vom invata despre tine domnule elev.daca nu ai inteles contacteaza-ma pe numarul de telefon 898989999."
"Profa de mate:Acum va dau munca independenta pe echipe."
"Domnule colonel va prezentam raportul:Pamantul e uscat, sunt balti dar pamantul e uscat!!!"
"Profu de desen/Acest amestec era folosit prin evul mediu in Franta"
"O fata se duce acasa foarte vesela ca a luat -10 la o teza .
-Mami ,mami......am luat -10 la teza la romana ! Vezi ??????
-Da vad un -10 intors ....."
"Profa de frank:"O scara,doua scare""
"Intr-o lucrare colegul meu de banca scrie:Datorita vederi excelente vulturul poate citi un ziar de 1400 m"
"Profa\' de bio catre o colega pe care o asculta la lectia \"Nasul-organ al mirosului\":Din ce celule este formata mucoasa olfactiva?
Colega: din celule mirositoare"
""Nu stiu, dar eu stiu ca asa e!""
"Intrebare:care e capitala Moldovei?
Raspunsul unei eleve:Capitala Moldovei este..aaa...(in clasa se aude :De acolo de unde vin cei de la O-Zone).....Pai aaaaa...
Profesorul :Spune mai repede!
Eleva:Pai..Este O-Zone..."
"Trebuie sa dam lucrere ca sa FACEM note"
"Titluri bublucase :
Invataturile lui Nea Goe Basarab catre fiul sau Teodosie
Pene si Curcanul
Creierele si furnica
Descrierea Moldovei de Dimitrie cam te miri"
"In balada "Miorita" este vorba despre nunta unei fete de imparat cu un general degradat. Ca dovada versurile :
"Si la nunta sa
A cazut o stea""
"Astazi avem piure de catofi la cuptor facuti pe plita"
"Profa de romana"mihai eminescu a fost un mare scriipoet""
"Unu si cu unu fac trei"
"-Facetzi exercitiul!(profu de mate)
-Care?(yo)
-"Care este"(profu-carcotas)"
""Tara "hai fa-n fan" este in China"-profu de geogra"
""In Marea Neagra se gasesc delfini,ca foca"-Ramona Coman la ora de bio"
""Degetul vederii"-colegamea Ramona, la ora de bio"
"Triunghiul are 3 laturi dintre care doua is paralele"
"La romana vorbim despre comunicati la care un coleg spune ca se poate comunica si prin codul lui morse ,la care profa bineinteles ca se poate comunica si prin codul lui moise dar trebuie sa sti sa il folosesti"
"Profa de bio povestea k glucoza arde in organism si da energie si caldura, si ca o concluzia a intrebat un elev cum e glucoza
Elevul: e inflamabila"
"Profa :hidravionul e un avion ce zboara pe apa"
"Eleva la ora de chimie scrie HCl pe tabla si zice : hidrogen clorhidric"
""Nichita Stanescu era femeie deoarece scria poezii desper mama care era tot femeie ""
""Mihai Eminescu a fost un mafiot, fiind nebun cu capu', Care scria poezii despre stele. ""
"" Columb a descoperit ca pamantul este cubic ""
"Profa de latina:Bravo Ionescu, te-ai miscat bine prin Lucretius!"
"La ora de biologie , m-a ridicat profa in picioare shi m-a intrebat:
-I-a spune-ne tu noua ce sunt acestea (batandu-si cu pumnii in cap)?
-Castane...(am raspuns eu)"
"\"Poporul roman s-a format prin incretirea scoartei terestre\""
"In anul 1054 s-a produs Marea Clisma(istorie)"
"Profu:"ce este istoria?"
un elev:"o carte"
profu:"....sa mori tu ca-i carte!""
"Inainte sa facem prezenta,vom face o deratizare "profa de romana""
"Profa de chimie: copii, va repet iarasi din nou...
exprofa de fizica: ne intelegem ca cucu-n gura"
"Profa de romana la o lectie despre neologisme: zoofil este un om care iubeste animalele prin urmare ma declar zoofila convinsa.!!"
"Elevi cat mai e pana se suna,(Ion) suna,suna,D-na Prof. Alarma de la pompieri"
"Triunghiul are 4 laturi!"
""Sa le taiem gatu si sa-i spanzuram" -> O profesoara de
Filosofie din Buzau !"
"La bac:"-De cine este scrisa fabula 'Cainele si catelul?'
-...aa..?; din comisie cineva incearca sa-l ajute:Hai, ca avem si noi un profesor, de sport, cu numele asta(Grigore Alexandrescu)
elevul-bucuros: Moantza!"
"In timpul unei lucrari la tehno' profa il vede pe unu cu cartea in banca shi se duca la el:"mah ce faci aci?"elevul raspunde calm:"ma corectam doar d-na profesoara!"(apoi profa' il lasa in pace..."
"Profa de mate:"zice-ti chiar daca nu stiti""
"Profa de romana:
"nu ma mai frecati la cap""
"Profu de geogra:hai ion spune lectzia!
ion:asia de s-v
profu:ce fel de campii se gasesc aici?
ion:Campii LIBERALE"
"Domn profesor cate stati mai e pana la prima"
"Profu' de reli catre un coleg care se muta dintr-o banca in alta: "ia du-te tu de unde ai venit!""
"Profa de fizica(e shi directa):Acum, tu taci, ca am ridicat un animal in picioare."
"Proful de F ii spune unei colege ca are cararea unui om beat,deoarece avea carare zig-zag"
"Eleva M.la lectie la geografie:apele sunt aaaa,subterane aaaa si veterane"
"Profu' de muzica: "Bombonel, al nostru premier, care este prost de fel!""
"Profa' de desen: "Griurile este... Of!Nici nu zici ca-s profa!!!"
"Profu de fizica>saptamana viitor o sa dam un test la fizica din patrat."
"Profa' de muzica:"Sa vedem, ce fel de voci sunt...? "(se raspunde din clasa)"Asa, voci de om si de instrumente...""
"Profu de mate:ma da voi chiar credeti ca voi - 20 de cretini va punetzi cu unul singur?"
"Limitele europei se gasesc in manual si limitele prostiei se gasesc in banca a doua"
"Profa de tehnologie:"semnele grafice,ca forma complexa de comunicare vizuala devin semne grafice""
"Scoala=veselie,toceala si plictiseala"
"Hai ca va las sa va ganditi in timp ce eu bat campii!"
"''profa de istorie''
pasarea ... MIHAI VITEAZU in loc de pasrea malai viseaza"
"Vor veni maine doi domni sot si sotie sa va ia masura"
"Va las sa va ganditi in caiete."
"Azi o urmăresc pe Cristina şi dup-aia îi dau notă."
"Nu mai râde că-ti dau notă pe râs."
"Profu de desen:mai baiete,tu ai capu' ala pe umeri doar ca sa nu-ti ploua-n gat?"
"Se anunta la meteo din partea profei de geogra':precipitatiile cad sub forma de precipitatii!!"
"Pe Eminescu geniu il facem si noi, geniu il fac si altii."
"Fiti atenti ca va bubui!"
"In curentul cubist totul era rotund."
"profa de psihologie, suparata pe clasa: "Ma cred ca eu aici sunt oligofren sef""
"Profa de psihologie suparata pe un elev care lipsise la ora trecuta ii spune: "Daca din lichidul amniotic ma-ta te-a catapultat invers............ ""
"Mai, nu mai mieunati ca niste catei!!!!!Pt. ca chimia e importata!!!(nu importanta!)"
"Profesorul intreba:
,, Cu ce litera credeti ca se noteaza punctul de origine?"
Elevul raspunde:
,, Se noteaza cu D!"
Profesorul:
,, D de la ce...de la DU-TE IN COLO""
""Predicatul este de 2 feluri:auxiliar shi predicativ.""
"Tot ce va spun eu,la voi iese pe oriunde.Pe-o ureche intra,pe una iese.
Banii pentru limba matematica ii dati profesoarei."
"Profa de geogra:arata si tu izvoru ala...de sus de acolo..stii tu care....ca daca nu iei 4
profa de geogra: hai...deshideti caietu..la lectia care o facem data viitoare..si cititi"
"La botanica invatam despre animale si evolutia lor
mai repetati si voi arhismele ca va dau test!"
"Profesoara de biologie: Elev, unde se gaseste urina?
Elev (dupa o pauza de gandire): in plamani!"
"Ora de chimie: elevul: sau lemnul doamna
profa:e nu asteas gaze!"
"Profa de engleza: Tocmai am aflat ca unii dintre colegii vostri pleaca miercuri si se intorc marti..."
"CAnd meream in turcia colegul meu CHiper spune cand trecem pe langa carrefour:"Oau cate masini is aici sigur ii o fabrica de masini""
"Prietena mea, Diana, la ora de istorie cu diriga (noi suntem clasa a 8-a, deci invatam istoria romanilor). Ne dicta diriga de mai aveam putin si ne intrau mainile in coma despre Decebal si Traian, si o auzi pe Diana din spate intreband: " Doamna, da' Traian a avut copii cu Cleopatra? " . Bineinteles ca toata clasa a inceput sa rada, mai ales diriga. "
"Profa de romana:"marea majoritate este.."
"in Grecia, acolo in Asia Mica""
"Profa de mate" se numeste predicat calul popii inchedicat"sau tot ea "caroci ii ghini la soci da nu in cabinetul de mate""
"Profu ii spune unuia sa arate unde e Dunarea pe o harta care era putin rupta in Republica Moldova. Elevu dupa 10 minute dupa ceas spune ca nu poate sa arate k e rupta harta."
"Profu de sport : hai la capra k t aranjez yo !!"
"Profa de franceza : vezy bayete ca ai niste "ciolini " in par !!"
"Se vede prin perete !!! profa de romana "
"Da ce io is dctzionaru` tau ambulant ?"
""diagonala principala a triunghiului""
"Unii confundati mana cu laba! (profu de fizica)"
""Cata lipsa de nesimteala!!! -Profa de chimie"
"Broscoiul moare noaptea...si...dimineata inviaza!!!... ?"
"Intra profu de franca in clasa si zice ,,sunteti la cizma cu franceza nu-i asa?,, iar noi fiind mai modesti i-am raspuns; nu dom,profesor suntem doar latalpa piciorului"
"Un coleg la ora d geogra`, acum 3 ani: pamantul este bombardat la ecuator (in loc d bombat)"
"E mult mai misto daca o auzi decat daca o citesti...acum cativa ani, vreo 2,3 clase de liceu s-au dus in excursie cu cativa profi....noaptea,niste elevi decid ca ar trebui sa mearga afara si fara sa anunte pe nimeni ies pe coridor....dar pe coridor....buf buf buf...profu' de info care se dadea de toti peretii ca sa ramana in picioare...se duce un elev la el...
elev-d-le profesor,putem iesi un pic afara?
prof-da. puteti.da' mai rau decat mine, sa nu va imbatati."
"Du-te afara tu care marai ca berbecu"
"La ora de dirigentie:Andrei, treci in fata clasei si arata-ne cum se face reproducerea"
"Profa de romana: '' De exemplu sa luam un exemplu''"
"Profa de franca: " Moasa voastra e gheata! Cand madam Chetrinescu spune ca trebuie invatate conjugarile verbelor, trebuie invatate!"
"Profa de franca:
- De ce razi, iubita mea? Ca esti ca padurea Amazonului in zori de zi..."
"Invatatoarea:De partea cui a fost Romania in primul razboi mondial?Un eliev:De partea puterilor centrale (dar de fapt a fost de partea antantei)."
"Profa` de chimie- sunteti niste erori genetice!"
"Informatica - `Ar trebui sa mai cadeti din stadiul de pom`"
"Daca ala e vector, eu is DJ la ChurchClub!"
"COLEGUL MEU DE CLASA ENACHE MIHAITA ESTE CEL MAI PROST LA GEOGRAFIE!
PROFA LA INTREBAT ''CARE SUNT VECINII ROMANIEI?''
EL A RASPUNS:''REPUBLICA MOLDOVA ; UNGARIA ; SERBIA-MUNTENEGRU ; BULGARIA SI U.R.S.S.!"
"Mai Catalin,in loc sa ne vedem la vara la mare,sa ne distram,ne vedem la scoala sa dai corigenta...(mate)
Te uiti la ceas de parca ar fi o icoana ruseasca...(mate)
Ai facut un triunghi de parca impusti in Afghanistan!!(mate)"
"Cum adik tia- iesit k un kg de bomboane costa 190000?ar da astia faliment!"
"Franta are forma de patrulater hexagonal cu sase laturi...(prof.de geogra)"
"Tot profu' de chimie, catre colegii din spatele clasei:"mai,voi aia din fund"
""Daca iti dau o palma iti anulez normala!"(profa de fizica)"
______________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...