marți, 15 iunie 2010

Perle de tot felul - 15 Iunie 2010

Masina era castigata:
http://www.youtube.com/watch?v=gfNm_qp2fzg
..........................................................................................

"Profu' de bio' : "cadavre de animale moarte""
"Discutie filozofik intre colegi:lla cati ani isi face majoratu`un om nascut intr-un an bisect..la care eu la 64 d ani..dar aky: atunci isi face parastasu`!"
"O colega:,,doamna profesoara:,,am avut un peste care a murit akm vreo cateva zile,iar dupa moartea lui,femeala,pestoaica,a murit si ea\" stiti kumva d ce?; dupa kre,o voce din spate spune:,,DE SUPARARE DOAMNA!!!\""
"Profa d romana:,,mai copii ,taceti k ma doare gatul""
"Profa de fizik,unei eleve care era la tabla ganditoare,uitandu-se la tabla:ce te uiti dupa avioane nu vezi k e ceata?"
"Profa de romana:Te trimit afara in clasa!"
"Domnul directorvine si ne spune:etajul 3 s-a mutat la etajul 2."
"Profa de bio''pestele respira prin plamani''"
"Mai claudiu,nu vreau sa te jignesc da\' eshti tampit....(dupa 10 min)....eu nu am jignit pe nimeni in vitza mea da voi chiar suntetzi tampitzi-DIRIGA"
"Era o masinarie mare mai mare decat cea mai mare care poate fi mai mare decat cea mai mare decat o masinarie mare care se numeste mare"
"Domnule profesor,Chita a vrut sa ma bata cu scaunul si ca sa nu ma bata l-am batut eu pe el"
"profa de contabilitate : "Ca virgulă elemente patrimoniale.." "
"Profa de contabilitate : "Suntetzi constientzi ca stiti de 2 ""
"Profa de contabilitate : "Daca avetzi chef de vorba..vorbiti cu nota 2 ""
"Profa de logica : "HAI LA TABLA IMPUTICIUNEA TA""
"Ce fata de repetenti aveti sau mana stanga e mana fara creta(profu de mate_!!!!!)!"
"Geografia este un obiect ce zbora de la Est la Vest prin urechile elevului!!"
"Dintii tai sunt ca stelele.De un galben orbitor si la mare departare unu de celalalt!!!"
"Profa de mate
deci........sa explicitam problema"
"Profu de istorie
vrei sa ne tragem de sireturi.......sa vedem cine i mai tare.....vine si dom director"
"Sa vii la etajul parter"
"Paunii sunt plante ornamentale
( o studenta-practicanta la biologie)"
"Profa de Geogra.(un elev fusese prins ca mancase creta):...ce,la viata mea am mancat multa creta..."
"Profa de Istorie:.....romanii nu au facut ca Cartaginezii....optimatii a intord....caci romanii este..."
"Ca`nd ieshitzi i`n pauza~, sa~ nu ieshitzi nica~iri...(?!) "
"Ma~i, taci odata~ din gura~ shi povesteshte lectizia "
"Profu de mate:,,Esti ca o musca fara cap care ne bazaie pe noi,,."
\'Profa de bio:Un animal acvatic este calamarul(se referea la calmar)"
"Un profesor:"ati vazut si voi la radio ati auzit la Tv...""
"Profu' de sport : V-am jignit eu pe voi, tampitilor "
"Lucrare la fizica; profu ne da transformari:"2 dm cubi egal ... litri. un coleg zice:"transformam in litri simpli sau litri cubi?""
"Colega mea de banca: " Dom' profesor, cand mergem sa ne spovodim??""
"O colega....din seria mortii: "moartea prinde viata"
aceeasi colega...aceeasi serie:" o data in viata mori""
"Un coleg de al meu la tabla....Daca ABCD si ADBC atunci patrulaterul ABCD este.....?
La care el : \"Triunghi isoscel...\""
"Profa de logica: eu tac ca sa par inteligenta! (se stie ca nu e..)"
"Profu de sport:ma doare mana dreapta si nu sthiu ce am facut cu ea!"
"Profa de mate:\\\"Sfera e un fel de triunghi, in forma de patrat cu baza un paralelipiped dreptunghic cu o raza inestimabila\\\""
"Astia sunt chesti care nu trebuie uitate (Profa de Romana)"
"Profu` de istorie - "Mai sinistratilor de ce tot vorbiti?""
"Profu` de bio - \"Aveti o memorie de elefanti decedati!!!\""
"Profu de fizica: ''scrieti mai departe dedesubt si de la capat'' "
"Profu de electrotehnica: \'\'de ce nu veniti la scoala ? nu va place fatada mea?\'\' sau \'\' e un fel de altfel\'\'"
"La ora de romana,doamna profesoara de romana a zis:"In ce caz sta atributul genitival?" (Manastire intr-un picior ghici ciuperca ce`i?) ji colegu` meu de bank de colo:" In cazu` acuzativ! " (da` era in genitiv) "
"Un profesor catre elev:,, bai idiotule, de ceesti prost?\\\""
"Ghinea Vladut:-Da doamna,vin fetele astea la scoala cu buricu desfacut.(in loc de buricu gol)"
"Profa de franceza:
-\\\"paranteza orizontala\\\"
-\\\"Incercuiti intr-un patrat!\\\"
-\\\"sa cronometram greselile\\\"
-\\\"oamenii curati nu gandesc\\\"
-\\\"Fata din ultima banca, nu mai vorbi cu colega,altfel o chem pe mama ta si va dau afara pe amandoua!!!:)\\\""
"Profa de mate:
-mara la tabla apropo cum te cheama"
__________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...