luni, 28 iunie 2010

Perle de tot felul - 28 Iunie 2010

Animalele si politica:
http://www.youtube.com/watch?v=zzGy0VUxLF0
http://www.youtube.com/watch?v=D2zZSrmfYi8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZjACRwnUfyk&feature=related
.........................................................................................................................

"(Compunere cu titlul "Primavara"): Primavara, toate anotimpurile sunt frumoase ..."
"Ion Creanga a fost un mare poet.Intre operele lui gasim si "D-l Goe"..."
""Eminescu a murit de foame toata viata""
"Un triunghi isoscel are laturile egale cu cel putin 1/2 din greutatea unui cerc echilateral !!!"
"Dusmanii romanilor erau turcii si otomanii"
"Probabil ca sigur se va ajunje la o integrala care se poate face si prin descompunere."
"Grindina este niste pietricele de gheata care cade din cer."
"Asculta ba rahatule te mananc daca nu inveti!"
"Aseara am jucat fotbal la munca toata ziua."
"Romania se afla undeva in apropierea globului pamantesc."
"Ora exacta a plecarii trenurilor e de obicei mai devreme sau mai tarziu, cum e norocul."
"Trebuie sa facem o temeinica analiza, nu numai analitica, dar si sintetica."
"Estuarul este o palnie care se baga pe gura unui rau ca sa se largeasca."
"Mihai Eminescu este spiritul critic cel mai acustic al neamului acesta."
"Genul literar "este un procedeu""
"Cainele Lupu este simbolul sufletului lui Nichifor Lipan"
"Einstein a inventat becul."
"" D'soara, stai linistita ca de intru in tine ies scantei""
"Cortina de fier = Barajul de la Firiza"
"Prof. de desen (tema: Schite de Caragiale)-Tu pictezi d-l Trandafir acolo?"
"Anul meu de nastere este 1889."
"Copile nu lua lingurita! aceasta inghetata se mananca cu gura!"
"Apicultura se ocupa cu cultivarea apelor"
"MIORITA are un aspect de doina!"
"Mos craciun are cadouri cumparate de la mos gerila"
"Gasita pe net:I.L.Caragiale "a nascut la 30 ianuarie 1852,in localitatea Haimanale""
"Turismul balneo-maritim se ocupa cu balene"
"Mihai Eminescu a fost bun prieten cu Ana Blandiana."
"America este capitala Marii Britanii."
"Dacii erau foarte bogati in subsol"
"Romanii au fost maziliti de turci"
"Dacia a fost integrata ca provincie Imperiului Otoman"
"Mihai Viteazul a obtinut Unirea de la Alba Iulia dupa ce a fost omorit la Cimpia Turzii"
"Romania este situata la jumatatea distantei dintre Polul Nord si Polul Sud"
"Romania este situata foarte aproape de Ecuator fapt pentru care are patru anotimpuri"
"Romania este traversata de Ecuator"
"Dane,ti-am spus sa imi spui cum sunt dintii porumbelului!"
"Oamenii preistorici au observat ca daca dau din silex produc lumina"
"De parca la biologie inveti sa te feresti de nu stiu ce protozoare, sa nu-ti creasca in ciorba"
"Pentru că Lăpuşneanu chinuia pe boieri tăindu-le nasul,urechile etc,el le-a devenit antipatic ."
"Cea de-a doua fază a creaţiei lui Eminescu s-a deosebit de prima şi a urmat după aceasta."
"Poema Mioriţa circula pe bază orală , adica nu a fost scrisă din motive tehnice ."
"Cei care comit greşeli sunt penibili de pedeapsă ."
"Caragiale este autorul schiţelor şi nuvelelor sale , ca să nu mai vorbim de teatru ."
"Ţăranii lui Creangă vorbesc o limbă fără greşeli de ortografie ."
"Eminescu s-a nascut intre anii 1950 1959"
"Liniste Mariane,ca ti dau o palma de ti rup rigla asta-n cap."
"Imaginea locurilor i s-a imprimat din copilarie,puternic si colorat, pe retina creierului."
"Alergand mereu,Ionel a tulburat dezordinea in casa si a facut patanii in bucatarie."
"Rascoala de la 1784 a fost condusa de Constantin Mavrocordat."
"Eu m-am nascut in 1550, si am 10 ani,acum suntem in 9002 cand domneste Napoleon"
"Mihai Eminescu s-a nascut la Bellu"
"Eu nu imi apar tara de turci, eu apar tara de tara"
"Imi plac povestile pentru ca au un melancolism care ma face sa adorm."
"La ora de geogra : "Bata - va crucea lu' Sf. Petru !"
"Eu m-am nascut pe vremea lui Napoleon, cand domnea Stefan cel Mic!!"
"Eduard cel mare a luptat la Podul Inalt in anul 1475, fiind in fruntea oastei Tarii Romanesti!"
"Turba este un minereu neferos!"
""Elvis Presley a fost casatorit cu Britney Spears""
"Am luato nota mica fiindca doamna nu mi-a primit banii"
"Rascoala din anul 1437 a fost condusa de Traian."
"In trecut,in urma unei batalii, ambele tabere sarbatoreau victoria."
"Scuzati-ma,ma duc sa-mi fumez cafeaua."
"Napoleon a murit pe Sfanta Elena."
"Nu mi-am facut rezumatul, pentru ca ora trecuta nu aveam carte si mi-ati spus sa ma uit pe pereti."
"Ion creanga sa nascut la bucuresti"
",,Arterele sunt vene ce pleaca de la inima.""
"Stefan Cel Mare striga la poarta : Turcii ma-nconjor...."
"Principiul soneriei este ca apesi afara si se aude înauntru."
"Copii, eu nu vreau sa le spun elevilor cand e ziua mea ca nu vreau sa dea banii pe cadouri pt. mine, chiar daca pe 25 martie afla totzi, eu nu le zic"
"Doi copii numarau o bila..."
"Vreti sa fac ceva pe mine ca sa ma vedeti???????"
"Eu si cu inca doi suntem cat doi si inca doi"
"Domnule profesor, va rog sa ma iertati: n-am stiut ca avem tema si mi-am facut-o in alt caiet."
"Se auzi un strigat duios: "Vin turcii!""
"Agripina isi ascunse copilul intr-o capatina de fin."
"Turcii erau exact câtă frunză şi iarbă ."
""Terminati- va, nu mai vorbiti ca oile!""
""Viteza se masoara in metri cubi""
"In Miorita, comuniunea dintre om si natura este facuta de oaie."
"În "Marul de lânga drum", sentimentul este trait atât de pom, cât si de mar."
"Eminescu s-a nascut în Comuna din Paris."
"În trecut petrolul se scotea la noi sub forma puturilor."
"Sunteti clasa cea mai rumegatoare."
"Nu pacalim lichelele cu una cu doua."
"Pasarelele construiesc cuiburi si-si depun puii in ele (profa Biologie)"
"Cand suna sa nu faceti galagie, ca va dau afara !"
"Luceafarul zbura in fiecare noapte la o fata ca sa se insoare cu ea."
"Cel mai mare defect al chimistilor e ca nu stiu fizica."
""Ora de geografie:
-De ce se misca Terra in sensul asta?
-?!?!?!?...
-Asa a apucat...""
""-Meca Florina...
-Prezent.
-Tu esti cumva orasul ala?'"
""Vand piele normala,de om pentru lectile de matematica si geografie""
"Extraordinar! eu o dreapta mai stramba ca asta n-am vazut in viata mea"
"Urmatorul element...primul"
"Calin si fata de crai se iubesc in codru si fac nunta in deznodamint."
"Geo Bogza a strabatut Oltul pe bicicleta de la izvoare pina la Dunare."
"Tudor Soimaru il ucide pe boier si da foc casei in mijlocul strigatelor iubitei sale."
"În balada Miorita vedem o femeie batrana care alearga agale, cautandu-si fiul."
"În principiu, multimea e nevida, altfel teorema se paralizeaza."
"Coordonatele polare îndreapta cercurile."
"Mihai Viteazul a fost un mare conducator! De aceea urmasii i-au facut statuie ecvestra pe cal!"
"L-au ars pe rug ca rezolvase o ecuatie de gradul 4... cica numai Dumnezeu putea face asta..."
"Suma triunghiurilor unui triunghi e 180 grade."
"Prietenia de veacuri dintre poporul roman si cel turc s-a calit in focul luptelor seculare dintre acestia."
"In opera lui Swift, Guliver devine cand urias, cand pitic, fizic si moral, in functie de necesitatile autorului."
"Asa se sfirseste scurta viata si tragica moarte a lui Niculaita Minciuna."
"Apologia la care ajunge creatia lui Sadoveanu este romanul Fratii Jderi."
"Primavara e cald si pasarele se intorc din tarile calatoare."
"Nu ne intelegem pentru ca intre noi sint prea multe contraverse."
"La noi in cartier a fost si anul trecut o mare epilepsie de gripa."
"Prin scriere etimologica se intelege scrierea unui cuvint intr-un sens si citirea lui
in alt sens."
____________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...