miercuri, 16 iunie 2010

Perle de tot felul - 16 Iunie 2010

"Profa de istorie catre elevi:
-esti fiul lui purcelus?
-scrieti dobitocenia voastra!
-parca esti un animalut de origine daca
-eu ma intreb:parintii vostri stiu ce lepre au unii?
-sunteti asa de distractive(distrate)
-de cand am intrat in clasa tu nu esti k-lumea
-imparatul il impaca pe Mihai cu nevasta(cu Basta)
-imi dai perle?da sa sti ca eu nu port colier(i-am dat perlele astea la profu de romana ca sa le publice in revista scolii si a zis asa a zis)"
"Porcul de Guineea traieste in acvariu cu apa"
""Cainele si catelul si se trag in neam mare cu lupii ursii si altele unele dobitoace. Procedatul prin care doi te sunt operi unul dintre ele se numeste atiteza.""
"Uitati-va la cartea din manual"
"A infatisat chipul maret al "dormitorului""
"Astfel "autorula"(in loc de autorul)"
"Rezervatiile naturale de \\\"zanbri\\\"(in loc de zimbri)"
"Baiatul citeste elefantul farago in loc de elena farago(s-a emotionat sarcul)"
"Om muri si-om vedea(profesorul catre elev)"
"Profu de desen/ fetito unde ai vazut tu garduri rosi si de ce ai facut cerul albasru si mai ales de ce ai vacut zapada alba si mai vrei 10"
"Profa de geogra:\"Am un lapsici!\"(vroia sa zik lapsus)"
"Profu de romana:tu nu stii sa citesti!..uite asa se face....spatele drept..guritza rotunda....."
"Profu de mate: \\\"formati un patrat din 3 elevi\\\""
"Copilu\' care canta cantece, crede ca cantecul canta ca copilu."
"Langa vizavi de chiosc era un caine flocos"
"Profa de muzica: \"Care este instrumentul muzical folosit la vanatoare?\" la care Betho: \"pusca!!\" .."
"Profa Engleza: Daca nu scri tema(in timp ce il tragea de par)te fac chisalita!!!!"
"Profa de istorie: Daca voi sunt istorici eu de ce nu va pot spune ca sunteti istorici, pai daca sunteti istorici stiti istorie? si eu sunt profa de istorie!"
"In incaperea din fundul casei stateau o persoana vie si doua moarte"
"Unul dintre motive este calatoria sufletului, calatorie pe care o face personajul principal pe holul casei"
"In nuvela "La tiganci" apare motivul transhumantei"
""La tiganci" este un bordel cu dame de companie unde domnii generosi se duc"
"Dupa spusele domnului era un bordel unde puteai sa te distrezi si sa te relaxezi"
"Gavrilescu se trezeste gol alungit langa baba si se inveleste cu draperia"
"Gavrilescu realizeaza cat timp a trecut de-abia dupa ce compostorul in tramvai ii spune ca s-au scumpit biletele"
"Imprumuta 100 de lei de la vizitiu, insa nu-i mai sunt de ajutor pentru ca intreg locul disparuse. Ii cere vizitiului sa-l plimbe cu trasura sa"
"El iubea o fata pe nume Alingard pe care nu a putut sa o uite"
"Apa era asa de mica incat ma credeam acasa in cada"
"De curand mi-am construit in lunca raului o casuta unde ma retrag in fiecare zi ca sa urmaresc amurgul si sa ma relaxez band o bere"
"Cu parere de rau iti transmit vesti de uimire, tocmai am intrat intr-un timp anost, monotonia imi bate disperata la usa"
"Sunt folosite epitete pentru a infrumuseta decoratiunea"
"Florica era mosia pentru care Ion s-a casatorit cu Ana"
""Fiind amurg" si strain de altfel, poetul nu realizeaza grandoarea mosiei "Florica" si este mirat de ea"
""In poezia romantica "Strainul" de Ion Pilat, autorul vorbeste despre o dragoste straina, in care Florica o vede peste tot, in casa, parc, livezi. Ea nu mai are incredere totala in nimeni si este mirata de orice lucru strain.""
""Iancu de Hunedoara a murit de ciude... ciuma"Profa de istorie"
""Lipan a plecat sa cumpere o trupa de oi"Profa de Romana"
"Profa de mate:daca nu invatati teoria sunteti pasta"
"Profu' de mate: se da un punct perpendicular pe o dreapta."
"esti o mik cimpanzik"(profa de geogra)"
"Colega mea adriana: Daca azi tot e ziua lu\' mihai eminescu>>>> de ce nu ii cantam la multi ani ca shi asa nu am pregatit in cinstea lui nimika!!!"
""Profa de mate: lasa-l pe oala cu smantana (caietul de teme)""
"Profa de fizik-creta a kazut de la o inaltime de 7 kg"
"Profa de romana: Hai cararea! (adik hai carati-va)"
"Profu` catre elev:cand ti-o fata mintea sa imi dai shi mie un pui!"
"Profa de romana:"scriti mai ...cu viteza melcului salbatic daca se poate""
"Profa de romana:"cei acia mah?corul copiilor imperfecti si tristi??""
"Profu de mate :\"daca nu invatati o sa ajungeti la coada vacii inhaland hidrogen sulfurat!\""
"Prin munca si sacrificii realizezi lucruri iremediabile."
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...